  • 21. Data: 2012-07-29 21:38:59
    Temat: Re: Wam wszytskim odbilo z tym Lispem :)
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2012-07-29 19:56, overlord fir pisze:

    > głąbem ;) ( niestety nie moja wina, powinienem dostac odszkodowanie za
    > omylkowe czasem czytanie tego szajsu ktory tu produkujecie z kolegami na
    > adekwatnym sobie poziomie )

    Zgadzam się na wypłatę odszkodowania. Ale musi być sprawiedliwie, pod
    warunkiem, że też płacisz za swój szajs.

    Zasady płatności:
    1) Za każdy post niezwiązany z tematyką grupy.
    2) Za każdy post, który choćby w części nie jest związany z tematyką
    grupy (aby nie popadać w przesadę, posty około tematyczne są
    dopuszczalne, ale np. posty z opisem uzębienia kleszczy, stan psychiczny
    lekarzy, kondycja służby zdrowia, kiepska pogoda itp. - to nie są posty
    około tematyczne)
    3) Za każdy post napisany z premedytacją i celowo w języku (tu mam
    problem z nazwaniem tego jak piszesz, niechlujstwo? nieuctwo?)
    "polskawym". Oczywiście znowu bez przesady, literówki i postawienie
    przecinka w złym miejscu każdemu się czasami zdarza. Z naciskiem na
    _zdarza_czasami_.
    4) Każdy post spełniający powyższe warunki napisany inną tożsamością =
    stawka x 2

    Ja zaproponowałem zasady, ty zaproponuj stawkę odszkodowania za każdy
    post niezgodny z zasadami.

    Bilans robimy, powiedzmy od roku 2005.

    Masz odwagę wyzywać od głąbów, miej odwagę przyjąć (lub wypłacić)
    odszkodowanie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2012-07-29 22:09:18
    Od: "M.M. " <m...@W...gazeta.pl>

    Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał(a):
    > Ja zaproponowałem zasady, ty zaproponuj stawkę odszkodowania za każdy
    > post niezgodny z zasadami.
    Nie ma to jak ujemna stawka ;-)

  • 23. Data: 2012-07-29 23:01:05
    Od: A.L. <l...@a...com>

    Panowie, ZAMKNIJCIE SIE W KONCU!!!!

    A.L.

  • 24. Data: 2012-07-30 09:15:23
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Kviat <kviat@nie_dla_spamuneostrada.pl> wrote:

    > Ten facet ma po prostu bardzo rozbudowane poczucie zajebistości,

    A ja myślę że to ucieczka od życia, z którym sobie kompletnie nie radzi.

    Z jednej strony mamy człowieka, który na pewno ma poważne zaburzenia,
    odbiera świat w taki sposób, w jaki potrafi (wyzywanie od dresów też jest
    mechanizmem obronnym - on potrzebuje czuć się zajebisty i dlatego reaguje
    na każdą próbę krytyki agresją, pokaż wierzącemu w jakąkolwiek religię
    jakiekolwiek dowody na to, że to, w co wierzy, może być nieprawdziwe, to
    spotkasz się z taką samą reakcją) i dlatego krytykowanie jego postów ma
    dla niego bardzo emocjonalne znaczenie, bo podważa to, w co on potrzebuje
    wierzyć. Dlatego często gryzę się w język. Ale czasem już się nie da.

    Z drugiej strony nie jestem za stosowaniem taryfy ulgowej wobec kogokolwiek.
    Jak ktoś pisze bzdury, to skąd ma o tym wiedzieć, jak nie od innych?

    Z trzeciej strony fir nie chce szukać pomocy u specjalisty, który mógłby mu
    realnie pomóc rozwiązać problemy, które pchają go w ucieczkę w Internet, w
    wymyślanie jakichś genialnych rozwiązań, w poczucie zajebistości (bez niego
    by utonął), itd. A to żaden wstyd mieć problemy, różnie się życie układa,
    czasem tak jest. Wstyd i tchórzostwo to wegetować tak cały czas i nie
    próbować nic zmieniać.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 25. Data: 2012-07-30 09:16:26
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    n...@m...invalid wrote:

    > ale do tego wymagane byłoby ustandaryzowanie scorefile'i.

    Niekoniecznie, wystarczy możliwość eksportu.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/