  • Data: 2010-04-03 12:52:02
    Temat: Re: Wciąż się zastanawiam
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:100403.123133.pms.1929@int.dyndns.org.invalid..
    .

    > Bo wystarczają. Masz głowę śrubą przymocowaną do zagłówka, a klatkę
    > piersiową do oparcia?

    Sam sobie zaprzeczyłeś w jednym zdaniu - aby spojrzeć przez ramię trzeba
    nie-mieć głowę śrubą przymocowaną do zagłówka, a klatkę piersiową do
    oparcia.

    Kumpel robił w USA prawko. Tam należało sie spojrzeć dodatkowo przez ramie
    wykonując manewr - zapytałem go widząc takie zachowanie, zostało mu to po
    prostu.
    I raczej nie jest to idiotyczne, sam o mało nie zepchnęłem babki z prawej
    strony pasa, znalazła się w martwym polu swoim maleństwem w momencie kiedy
    zaglądałem we wsteczne i prawe lusterko.

    --
    Irokez