  • Data: 2011-07-03 01:04:10
    Temat: Re: Weekend bez ofiar ?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-02, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Na dzień dzisiejszy pozostaje
    > tylko i jedynie Twoja prywatna opinia, poparta jedynie Twoim
    > uzasadnieniem. To za mało, by podważyć sens jakiegoś tam ograniczenia.

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,7388374,W
    islostrada_pojedziemy_szybciej__Nawet_80_km_h.html

    > Ha, ha, kolejne kombinacje, konfabulacje i kłamstwa.

    Dodaj jeszcze koklusz i gradobicie.

    > Najpierw była mowa o średniej x 2 max, którą wszyscy osiągają,

    Tak dokładniej to była mowa o uzyskiwaniu średniej dwukrotnie wyższej o
    obowiązującego ograniczenia. Z czym zreszta zdecydowanie się nie
    zgodziłem.

    > Ty teraz próbujesz
    > udowodnić, że ciężko jest zrobić średnią mocno odbiegającą od vmax/2.

    Pisząc vmax miałem na myśli rzeczywistą prędkość maksymalną, a nie
    ograniczenia.

    > Większość ograniczeń to 90km/h. Połowa to 45km/h. Średnią powyżej
    > 60km/h to mam zawsze (no chyba, że coś się ekstra wydarzyło), a 70km/h
    > też się zdarza - bez autostrad.

    No to gratuluję. Zwłaszcza osiagania średniej 70km/h bez żadnego łamania
    ograniczenia prędkości.

    > Wychodzi na to, że albo kłamiecie, albo nie jeździcie.

    My, Kiełek, występujemy w jednej osobie.

    > Są oczywiście jeszcze inne możliwości ...

    Na przykład takie, że do wyliczenia średniej nie odliczam czasu na
    wyjazd z miasta, jeżdżę w takich godzinach jak większość, a nie w
    nocy, etc. No i jeżdzę trochę szybciej, stąd wiem że do podbicia
    średniej o 10km/h prędkość maksymalną (bądź przelotową, kto chce
    zrozumieć zrozumie) trzeba zwiększyć dużo więcej.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski