  • Data: 2009-05-01 21:36:34
    Temat: Re: Weszły nowe stawki MTR?
    Od: "Maciek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "darnok"

    > No i?
    >
    > Nie uderzyly cie po oczach te duze napisy konsultacje MTR dla XXXXX ?

    Uderzyło mnie to, że nie ma nigdzie aktualnego zestawienia w jednym miejscu
    (tabeli) stawek dla wszystkich operatorów - byłem pewien, że pojęcie
    "zestawienie" wynika z mojego pytania. Ale jak widać się pomyliłem, także co
    do UE. Chyba, że za normalne uważasz dowiedzieć się o aktualnych stawkach
    pomiędzy kilkudziesięcioma operatorami z kilkuset publikacji pod tytułem
    "Konsultacje [...]". Jeśli dla Ciebie jest to normalne pozostaje mi
    przeprosić, że nie określiłem ze 100% dokładnością swoich oczekiwań.

    Maciek.