  • Data: 2009-05-01 21:43:55
    Temat: Re: Weszły nowe stawki MTR?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek pisze:

    > Uderzyło mnie to, że nie ma nigdzie aktualnego zestawienia w jednym
    > miejscu (tabeli) stawek dla wszystkich operatorów - byłem pewien, że
    > pojęcie "zestawienie" wynika z mojego pytania. Ale jak widać się
    > pomyliłem, także co do UE. Chyba, że za normalne uważasz dowiedzieć się
    > o aktualnych stawkach pomiędzy kilkudziesięcioma operatorami z kilkuset
    > publikacji pod tytułem "Konsultacje [...]". Jeśli dla Ciebie jest to
    > normalne pozostaje mi przeprosić, że nie określiłem ze 100% dokładnością
    > swoich oczekiwań.

    Przeprosiny przyjete ;-)

    Stawka MTR to nie jest cos co interesuje szarego klienta z ulicy.
    Jemu jest wszystko jedno ile ona wynosi - nie placi jej bezposrednio.
    Nie musi byc wiec ta info podana na tacy.
    To stawka miedzyoperatorska. Sluzy do wymiany wirtualnych pieniedzy
    miedzy operatorami komorkowymi :)
    Biorac pod uwage ilu mamy operatorow M to jakby nie ma sensu sie bawic w
    robienie tabelki. Mozna sobie z konkretnej decyzji wyczytac -
    szczegolnie biorac pod uwage to ze caly czas niektorzy operatorzy nie
    pogodzili sie z obnizka (a moze sie juz pogodzili?)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."