  • Data: 2019-10-03 13:11:19
    Temat: Re: WiFi calling
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    mrvtktjv w news:qmau6f$dvj$1@dont-email.me
    > Na pewno łatwiej jest, gdy jedna firma i tworzy system, i sprzęt. Może
    > łatwiej "myśleć do przodu" - do pewnego stopnia wie, co ma się pojawić w
    > systemie, jakich zmian to będzie wymagać, o czym pamiętać dobierając
    > podzespoły, itp. jeszcze na etapie projektowania urządzenia. Czasem się
    > zastanawiam, czy takie podejście nie jest lepsze dla "zwykłego
    > użytkownika". Na krótszą metę chyba tak. Jednak, patrząc na to z nieco
    > innej perspektywy strony cała "władza" nad urządzeniem pozostaje w rękach
    > jednej firmy i gdy ona powie nie, nie wypuścimy aktualizacji, to nic
> [...]

    jest pewnie jeszcze tak, ze jesli ktos "siedzi" na androidzie, ktory dostal
    wraz z tel. (chocby samsung) i nie ma widokow na upgrade androida, to pewnie
    wypada najpierw popytac innych posiadaczy tego dokladnie tel. jak im sie
    sprawuja po ewentualnej instalacji jakiegos nowszego custom ROM-a,
    podejrzewam, ze niekoniecznie nowszy o chocby jedno oczko custom ROM bedzie
    lepszy.
    mam racje?
    u mnie samsung j3 2016 i ciagle na lizaku...