  • Data: 2015-05-22 02:08:52
    Temat: Re: Wiertarka akumulatorowa
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Magnus Elephantus myśli:

    > A nie pomyslales, ze okreslenie 'futerko', to w istocie
    > fonetycznie niepoprawne powtarzenie symbolu PTRK?

    Niemcy na ów wihajster mówią "Futter" -- dlatego, że się w to
    nasze PTRK też zasłuchali, a potem (niepoprawnie) powtórzyli.
    Ci Niemcy, to w ogóle większość narzędzi oraz części maszyn
    nazywają tak samo jak my -- sami nic nie wymyślą, tylko od
    nas wszystko kopiują.

    Jarek

    --
    I poszedł po holajzę. Albowiem z powodu kajli na uberlaufie trychter
    rzeczywiście robiony był na szoner, nie zaś krajcowany, i bez holajzy w