  • 11. Data: 2012-02-01 09:18:52
    Temat: Re: Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-02-2012 09:12, news-gazeta pisze:

    > Żeby huja nie wpuścić - szkoda że tak późno się zorientował - była
    > ciągła, nie miał prawa wyprzedzać i powinien zostać na lewym pasie
    > skurwiel...
    > W pełni popieram autora filmiku. Wiekszość właścicieli obsranych ałdi to
    > frajerstwo.

    O ROTFL... I jakby wydzwonił kogoś b.ducha winnego z przeciwka to na
    pewno byłaby to wygrana walka z frajerstwem.

    --
    Paweł

  • 12. Data: 2012-02-01 09:20:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-02-2012 02:30, Aleksander pisze:
    > ... bo ma małe, pulsujące i zawistne jajeczka ? ;)))

    To trochę tak wygląda, jakby swój na swego trafił ;)
    --
    Paweł

  • 13. Data: 2012-02-01 09:43:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 1 Feb 2012 00:30:43 +0100, Adam Płaszczyca

    > Jak widać, jak ktoś się ośmieli wyprzedzić to bucowi
    > z wielkiej audicy zaraz jajeczka muszą zaczynają pulsować ;)

    W takim razie ty ich w ogóle nie masz.

    > W sumie się zastanawiam - podesłać na Mogilska do WRD, czy olać?

    Posyłaj!

    > Po zmianie miejsca zamieszkania stwierdzam,
    > że KRA to nie rejestracja - to stan umysłu.

    Rejestracja czy miejsce zamieszkania nie ma znaczenia,
    co widać idealnie po tym filmie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 14. Data: 2012-02-01 09:58:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 01 Feb 2012 02:11:23 +0100, DoQ

    > Jak tylko audi zaczęło wyprzedzać (widać odbicie jego świateł na klapie
    > seata) to zacząłeś przyśpieszać - dlaczego?

    Ponieważ jego racja jest najmojsza.

    PS zauważyliście jak Adaś dba aby się zemiścić przed najechaniem na linie
    ciągłe kosztem zajeżdżania innym drogi? Tak się w swoich innych nagraniach
    piekli jak jemu "zajeżdżają"...

    --
    Pozdor Myjk

  • 15. Data: 2012-02-01 10:15:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-02-2012 09:58, Myjk pisze:
    > Ponieważ jego racja jest najmojsza.

    Kali? ;-)

    --
    Paweł

  • 16. Data: 2012-02-01 10:58:22
    Od: <MW>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Adam Płaszczyca

    > W jakim celu zacząłeś przyspieszać jak byłeś wyprzedzany?

    Prawdopodobnie podjerzewał, że za kierownicą audi jedzie moon ;-)

    --
    MW

  • 17. Data: 2012-02-01 11:24:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 1 Feb 2012 10:58:22 +0100, MW

    > Prawdopodobnie podjerzewał,
    > że za kierownicą audi jedzie moon ;-)

    ROTFL :D

    PS Ciekawe, czy na pace wieźli arbuzy...

    --
    Pozdor Myjk

  • 18. Data: 2012-02-01 11:41:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AdamPłaszczyca" napisał w wiadomości
> [...]
    >audicy
    >zaraz jajeczka muszą zaczynają pulsować ;)
    >W sumie się zastanawiam - podesłać na Mogilska do WRD, czy olać?

    A jak policza czas miedzy slupkami ? :-)

    Na moj gust to nie jajeczka, tylko chcialy te dwa pojazdy jechac
    razem.

    Ciekawe - natknales sie na kradziez audi (bo chyba nie seata), czy na
    borowikow na sluzbie :-)

    J.

  • 19. Data: 2012-02-01 18:30:51
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Jak tylko audi zaczęło wyprzedzać (widać odbicie jego świateł na klapie
    > seata) to zacząłeś przyśpieszać - dlaczego?

    bo wyprzedzał na ciągłej i potrzebował ewangelizacji ;-)
    film zmanipulowany bo nie wierzę, żeby autor wątku wymiękł i naprawdę to
    ałdi wpuścił.

  • 20. Data: 2012-02-01 18:34:33
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/02/2012 17:30, nazgul wrote:

    > bo wyprzedzał na ciągłej i potrzebował ewangelizacji ;-)
    > film zmanipulowany bo nie wierzę, żeby autor wątku wymiękł i naprawdę to
    > ałdi wpuścił.

    W ałdi to jeżdżą same buraki więc ja się nie dziwię. Bez gwiazdy nie ma
    jazdy, w mietkach w tedeku nie widzę takich sytuacji.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net