    From: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Wimax z Netii
    Date: Tue, 30 Oct 2007 11:06:30 +0100

    Mario pisze:

    > Dyskusja poszla niestety w zupelnie innym kierunku, wiec przypomne moze
    > pytanie pierwotne - czy ktos z Was uzywal Netiowego Wimaxa i moze
    > powiedziec, jak to wyglada w praktyce (w kwestii stabilnosci, czasow
    > itd...) ?
    >
    > Podlaczam sie do pytania, bo i dla mnie jest to temat interesujacy.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Mario

    Nie wiem jak Netiowy, bo po krotkich przygodach mam juz dosc tej firmy
    ogolnie.

    Ale z wimaxa korzysta jakotako w Krakowie moja byla firma, maja 2 Mb/s
    od CDP i sa zadowoleni (W porownaniu do iDSL).
    Lata po tym ipsec, dostep do internetu i nie slyszalem zeby mieli problemy.

    Ale jak to w Netii wyglada via obsluga Ericsson to nie wiem.

    D.

    CDP ma Winmax tylko w Krakowie i Lublinie.