  • Data: 2017-06-01 21:56:48
    Temat: Re: Windows phone - jakiś żart??
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zacznijmy od tego:
    Jaki system używasz na PC?
    Druga rzecz
    Jaki aplikacji potrzebuje normalny użytkownik?

    Wiesz że tzw apki służą do uzależnienia użytkownika od danej aplikacji.
    Czyli nie wpisujesz w googla "rozkład jazdy autobusów".
    Zresztą zawsze możesz dodać do ulubionych.
    Tylko klikasz apkę e-podróżnika.

    Czy poza Insta albo snapchat są jakieś inne warte
    zainstalowania dla normalnego użytkownika apki?
    Pamietam kiedyś zapytałem na grupie tutaj i prawie nie było odzewu.
    A jak ktoś zapytał na komputerowej. TO w kilka dni pojawiła
    sie cała lista.

    Mam tableta z androidem a żona ma lumie.
    Na tablecie zainstalowane x-apek jak mi się jeszcze chciało
    z których nie korzystałem a na windowsie zero bo nie ma.
    A i tak wole lumie bo dłużej działa na baterii.