  • Data: 2017-06-02 10:29:22
    Temat: Re: Windows phone - jakiś żart??
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 2 Jun 2017 08:53:20 +0200, Liwiusz napisał(a):
    > To jakaś wada, że wiedziałem?

    Zadna, tylko w druga strone tez poszloby szybko :-)

    > Bo pojawiały się w miarę odkrywania i potrzeb. Też cię to dziwi?

    Absolutnie nie. Obowiazuje na wszystkich systemach.

    > Tak bywa, aczkolwiek zauważyłem, że osiąga jakąś graniczną wartość i
    > potem ciężko ją przekroczyć, na na przykład mam w telefonie 4-5 gb
    > wolnego miejsca i nie przewiduję, aby nagle zaczęło mi brakować. NIe
    > instaluje kompulsywnie nowych aplikacji, nie gram w gry itp.

    Ja mam coraz mniej aplikacji bo miejsce sie skonczylo.

    > Ale na pewno przy wyborze nowego telefonu za ten rok, czy kilka, będę
    > wiedział, aby mieć trochę więcej RAMu i trochę więcej pamięci
    > wewnętrznej - tak przyszłościowo, bo wiadomo, że apetyt rośnie w miarę
    > upływu czasu.

    64GB minimum :-)

    > Ale działa to co potrzebuję, i działa o niebo lepiej i wygodniej niż w
    > windowsie.

    No coz, ja mialem stycznosci 2 minuty, odrzucily mnie te kafelki na
    ekranie, za duzo przewijania bym mial :-)

    > Zupełnie nie rozumiem o czym do mnie piszesz. Ja, i 99% u użytkowników,
    > nie potrzebuje uprawnień do życisa.

    Jak sie godzisz na czytanie sms i wysylanie, np z haslami z banku, to
    nie potrzebujesz ...

    > Coś mieszasz. Przy instalowaniu każdej aplikacji pyta się o kilka, czy
    > nawet 10 rzeczy, na które chcę lub nie chcę zezwolić.

    Nie, pokazuje ci zestaw wymaganych uprawnien i mozesz sie zgodzic na
    wszystkie, lub nie instalowac.

    Chyba, ze masz jakiegos lepszego Androida. Bo te uprawnienia tam sa,
    tylko klient ma nie mieszac, klient ma ogladac reklamy.

    > Wiem. Nawet dostaję ładne wykresy.

    To widac masz lepszego Androida.
    Ja widze glownie "System Android".

    > Nie zauważyłem.

    Bo nie ma, to trudno zauwazyc :-)

    > Ja widzę co zajmuje.

    To podsumuj.
    Albo napisz za rok, jak sie okaze, ze juz nie ma 4GB wolnego :-)

    > Co to znaczy niezamykalna?

    Nie ma funkcji "zakoncz program".

    > Mam 3 maile w POP3 i mam ustawione kasowanie tylko lokalnie.

    Bo taki program, dobry. Ale ja nie tylko o mailach.

    J.