  • Data: 2014-10-20 13:52:04
    Temat: Re: Wizjer elektroniczny
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-19 13:54, XX YY pisze:

    > bedzie czarno jak w d. u murzyna.
    > w takich warunkach zdjec sie nie robi.
    > (...)

    Nie robi się???
    Dlaczego?

    Pamiętam swego czasu, naprawiałem statyw do mikrofonu.
    Przypomniałem sobie, że mam głowicę na statyw do kamery video.
    Skręciłem jedno z drugim, wziąłem Praktikę pod rękę z błoną HL i
    poszedłem "w noc".

    Najlepsze subiektywnie zdjęcie, jakie zrobiłem:
    niewielka rzeka (Dębica, rzeka Wisłoka), w oddali most kratownicowy.
    Otwarłem migawkę i biegałem z małą latarką ręczną, aby doświetlić
    ciekawy krzak kilkanaście metrów od obiektywu, z boku kadru.
    Zdjęcie było naświetlane pewnie z kilka minut, wyszło "zaj..." - jak to
    mówią młodzi ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam