  • Data: 2014-07-23 20:40:19
    Temat: Re: Wiznet W5100/W5500 w amatorskich konstrukcjach
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-23 20:09, Piotr Gałka pisze:

    > Na schemacie który podesłałeś wygląda, że ktoś chciał prawidłowo
    > zakończyć również nie wykorzystane linie kabla (stąd te zestawy po 3
    > rezystory 50om).

    A jakie znaczenie mają rezystory 150om pomiędzy RX+ i RX-, dwa rezystory
    75 omów podłączone do środkowych wyprowadzeń uzwojeń transformatora
    separującego, oraz kondensator 4,7 nF/2kV?
    Na schematach z ENC28J60 albo PIC18F67J60 zwykle nie widuje się takich
    elementów, gdy6 stosowany jest zestaw trafo + gniazdko.

    > Osobiście przypuszczam, że te 6,8nF są zbędne.

    W każdym razie chyba nie zaszkodzą? Bardziej zastanawia mnie to całe
    kombinowanie z elementami po drugiej stronie trafa, podczas gdy znane mi
    schematy z ENCJ po prostu miały tam tylko gniazdko.