  • Data: 2018-08-12 22:10:42
    Temat: Re: Właściwości produktów w sklepie internetowym - how to?!?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-02 o 22:31, s...@g...com pisze:

    > Obecnie się skłaniam ku temu by wszystkie właściwości lądowały w mapie i jedyną
    zmianą jaką trzeba będzie robić po stronie kodu, to modyfikacja 2 szablonów stron
    html:
    > * na liście produktów: opcje filtru (wg. tego pola jakie zostało dodane) i ew.
    wartość tego pola w skróconym info produktu
    > * w szczegółach produktu - przy szczegółowym wypisywaniu wszystkich właściwości

    Hmmm, albo czegoś nie kumam, albo zadanie jest trywialne.

    Ja bym to zrobił tak, że założyłbym tabelę z nazwami (może jeszcze
    jakieś dodatkowe parametry) wszelkich możliwych właściwości produktów.
    Druga tabela mapowałaby właściwości na poszczególne kategorie, po to aby
    będąc w kategorii jakiejś tam, wiedzieć jakie cechy produktu udostępnić
    do edycji.

    Trzecia tabela zawierałaby wartości tych cech. Byłyby to pola ID
    produktu, ID cechy, wartość cechy. Cecha nieuzupełniona = brak rekordu w
    tejże tabeli. Łatwo to wyświetlić prostym zapytaniem do bazy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek