  • Data: 2019-06-15 11:08:47
    Temat: Re: Wodorowe autka - produkcja wstrzymana
    Od: p0li <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    T->Dnia 2019-06-15 02:29:22 niejaki Pszemol napisał:

    > Może zacznijmy od zalet wodorowego napędu w stosunku
    > do elektrycznego/bateryjnego, bo są one dla nas niejasne...
    > Pomożesz nam zrozumieć motywację amatorów wodoru?

    łączy zalety elektrycznego (cichy, bezemisyjny) z benzynowym (krótki czas
    tankowania)

    > I czemu tych 25 tys ogniw rocznie nie produkują na inne rynki?

    bo inne rynki nie są zainteresowane zakupem

    jeszcze

    > A nazwa firmy to jakaś tajemnica? Czemu taki tajemniczy jesteś? :-)

    bo lubię swoją pracę - ale jeżeli nie kojarzysz producenta zbiorników ze
    słupska to i reszta argumentów niekoniecznie może cię przekonać

    > No właśnie ciekawi mnie czemu nisko-wydajny napęd wodorowy
    > marnotrawiący energię, dostaje rządowe dofinansowanie zamiast
    > dodać kasy na o wiele bardziej wydajny napęd bateryjny?

    a czemu solary mają dofinansowanie jeśli mają 15-20% wydajności_ nie wiem

    zadzwoń do rządu i zapytaj

    > I ile kilometrów możemy przejechać samochodem na tych 10kg
    > wodoru w porównaniu do możliwości przejechania na tej samej
    > energii zgromadzonej w bateriach litowych w takiej Bolt/Ampere?

    w osobówkach spalanie rzędu 0,6-0,8 kg/100km - przeliczysz?

    > ha ha... coś jak sprowadzenie wycofanych tramwajów z Bawarii
    > do Krakowa? Niech się Polacy bujają z obsługą starzejącego się
    > sprzętu a ktoś będzie mieć z głowy problem demontażu... jasne.

    no właśnie nie polacy - wiatraki zostają gdzie były tylko bedą odłaczone od
    sieci energetycznej.

    > Bardzo na lewo, i potem dookoła 40 tyś km skoro wysyłają do Chin... :-)

    oni to produkują w chinach - a my chcemy od nich kupować

    a słyszałeś może o hyunday nexo? a słyszałeś że audi po porażce z e-tronem
    też chce produkować wodorowce właśnie na technologii hyundaja? i nazwać go
    h-tron?

    --
    P0zdrawiam
    p0li