    From: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Wroclaw, Poltegor ?
    Date: Fri, 08 Sep 2006 08:34:31 +0200

    > Nie wiadomo, znajomy pracujący w Plusie opowiadał mi, jaka była
    > konsternacja, kiedy nagle urwało się działanie radiolinii zasilającej
    > z Poltegoru ich BTS-a na budynku Cuprum. Okazało się, że na drodze
    > sygnału pojawił się nowo budowany biurowiec Centrum Orląt, a budowa
    > też już trwała od kilku ładnych miesięcy... :-)

    Panowie uwierzcie mi, nie jest tak zle. Poltegor nie jest ani najwyzszym
    punktem w okolicy, ani tez jedynym. Jest po prostu bardzo wygodnym
    punktem styku, z dobrym wejsciem na dach, gdzie wszedzie jest blisko
    (Crowley/GTS/ENERGIS/Futuro/Dialog mieszcza sie praktycznie na tym samym
    pietrze) Swiat sie nie zawali, internet we Wroclawiu dalej bedzie
    dzialal
    tak jak dziala, jedyna roznica jest taka, ze mocno obnizy sie komfort
    pracy radiowych sluzb technicznych w/w firm czyli min. mojej skromnej
    osoby ... A co do PLUS'a ... Coz takie hostorie, da sie przewidziec,
    wystarczy odwiedzic OSOBISCIE swoje wezly raz na kwartal, z czym
    pracownicy GSMow maja spory problem ;)

    Pozdrawiam
    Michal W.