  • 1. Data: 2006-09-07 07:38:22
    Temat: Wroclaw, Poltegor ?
    Od: Lukasz Spaleniak <l...@s...pl>

    Hej,

    Zerknijcie:
    http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,3597992.html

    Zapowiada sie niezla rewolucja - dla niezorientowanych:
    Poltegor jest we wroclawiu chyba najwiekszym centrum telekomunikacyjnym. Na
    budynku swoje anteny ma ProFuturo, AFAIK rowniez Crowley. W samym budynku
    swerwerownie maja ProFuturo, GTS/Energis, Dialog i Crowley chyba tez (nie
    jestem pewien). Podobno budynek ma runac w okolicach marca 2007 - wiec
    czasu pozostalo troche malo, zeby sie gdzies wyniesc :/

    Wspolczuje :-)

    Pzw,
    Lukasz

    --
    Lukasz Spaleniak
    GCM dpu s: a--- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+ K- w O- M V-

  • 2. Data: 2006-09-07 09:19:01
    Temat: Re: Wroclaw, Poltegor ?
    Od: Komuch <komuch@{NOSPAM}komuch.pl>

    Lukasz Spaleniak napisał(a):
> [...]
    > jestem pewien). Podobno budynek ma runac w okolicach marca 2007 - wiec
    > czasu pozostalo troche malo, zeby sie gdzies wyniesc :/

    Podobnie w Rzeszowie jest :)

    Antenek mnóstwo na Hotelu Rzeszów... ciekawe, bo jest projekt zburzenia
    i postawienia nowego obiektu :P

  • 3. Data: 2006-09-07 12:57:21
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

> [...]
    > swerwerownie maja ProFuturo, GTS/Energis, Dialog i Crowley chyba tez (nie

    Crowley tez. Jeszcze m.in. ATM i lokalni operatorzy:-)

    > Podobno budynek ma runac w okolicach marca 2007 - wiec
    > czasu pozostalo troche malo, zeby sie gdzies wyniesc :/
    >
    > Wspolczuje :-)

    Eee, od paru lat Poltegor wyburzaja:-))

    pozdr
    zasiu

  • 4. Data: 2006-09-07 15:51:44
    Od: " dragonite " <d...@g...pl>

    Pewnie serwerownia ProFuturo zostanie przeniesiona do serwerowni Netii i
    będzie po kłopocie :)
    Problem będzie z antenami i znalezieniem odpowiedniej lokalizacji by je
    przenieść.

  • 5. Data: 2006-09-07 19:47:09
    Od: p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl

    zasiu <z...@w...to.gower.peel> wrote:

    > Eee, od paru lat Poltegor wyburzaja:-))

    Ale od niedawna jest nowy właściciel całej parceli, a w dzisiejszej GW snują
    rozważania na temat widowiskowego bum.

  • 6. Data: 2006-09-07 19:52:16
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    Nie marudz, wszyscy rozsadni maja plan B od paru miesiecy ...

  • 7. Data: 2006-09-07 20:25:07
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    dragonite napisał(a):
    > Pewnie serwerownia ProFuturo zostanie przeniesiona do serwerowni Netii i
    > będzie po kłopocie :)
    AFAIK: Mają się przenosić do Netii na Joanitów (w pomieszczeniach TKTelekom)

    > Problem będzie z antenami i znalezieniem odpowiedniej lokalizacji by je
    > przenieść.

    Od dłużego czasu byli na Kredce a teraz dodatkowo na kominach ZEC S.A.
    więc powinno sobie poradzić z tym. Mogą mieć problemy z klientami na
    długich radioliniach/LMDS'ach.

  • 8. Data: 2006-09-07 20:28:04
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    > Nie marudz, wszyscy rozsadni maja plan B od paru miesiecy ...

    Nie wiadomo, znajomy pracujący w Plusie opowiadał mi, jaka była
    konsternacja, kiedy nagle urwało się działanie radiolinii zasilającej
    z Poltegoru ich BTS-a na budynku Cuprum. Okazało się, że na drodze
    sygnału pojawił się nowo budowany biurowiec Centrum Orląt, a budowa
    też już trwała od kilku ładnych miesięcy... :-)

    T.

  • 9. Data: 2006-09-07 20:38:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tomasz Finke napisał(a):

    > Nie wiadomo, znajomy pracujący w Plusie opowiadał mi, jaka była
    > konsternacja, kiedy nagle urwało się działanie radiolinii zasilającej
    > z Poltegoru ich BTS-a na budynku Cuprum.

    To nie konsternacja, a sytuacja nadzwyczajna ;-) W końcu największy
    akcjonariusz.

    Okazało się, że na drodze
    > sygnału pojawił się nowo budowany biurowiec Centrum Orląt, a budowa
    > też już trwała od kilku ładnych miesięcy... :-)

    Pewnie trudno było zauważyć :-P

    M.

  • 10. Data: 2006-09-08 06:34:31
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

> [...]
    > sygnału pojawił się nowo budowany biurowiec Centrum Orląt, a budowa
    > też już trwała od kilku ładnych miesięcy... :-)

    Panowie uwierzcie mi, nie jest tak zle. Poltegor nie jest ani najwyzszym
    punktem w okolicy, ani tez jedynym. Jest po prostu bardzo wygodnym
    punktem styku, z dobrym wejsciem na dach, gdzie wszedzie jest blisko
    (Crowley/GTS/ENERGIS/Futuro/Dialog mieszcza sie praktycznie na tym samym
    pietrze) Swiat sie nie zawali, internet we Wroclawiu dalej bedzie
    dzialal
    tak jak dziala, jedyna roznica jest taka, ze mocno obnizy sie komfort
    pracy radiowych sluzb technicznych w/w firm czyli min. mojej skromnej
    osoby ... A co do PLUS'a ... Coz takie hostorie, da sie przewidziec,
    wystarczy odwiedzic OSOBISCIE swoje wezly raz na kwartal, z czym
    pracownicy GSMow maja spory problem ;)

    Pozdrawiam
    Michal W.