eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWskaźnik naładowania akumulatora › Re: Wskaźnik naładowania akumulatora
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Wskaźnik naładowania akumulatora
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <pv46g2$mjc$1@news.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <pv6hf5$k21$1@news.icm.edu.pl> <pv886c$616$2@dont-email.me>
    <pv89no$73d$1@news.icm.edu.pl> <pv94nt$h60$1@dont-email.me>
    <pv95vl$621$1@news.icm.edu.pl>
    <5c1844f3$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    <pva4ju$tni$1@news.icm.edu.pl>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Tue, 18 Dec 2018 11:15:26 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.3.3
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <pva4ju$tni$1@news.icm.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 65
    Message-ID: <5c18c8ed$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.238.86.4
    X-Trace: 1545128173 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 487 213.238.86.4:52212
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2646456
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-12-18 o 07:37, kk pisze:
    > On 2018-12-18 01:52, LordBluzg(R) wrote:
    >> W dniu 2018-12-17 o 22:54, kk pisze:
    >> [...]
    >>> By trwał.
    >>>
    >>>> Odwiez go na złom skoro niczego z nim nie
    >>>> chcesz robić.
    >>>>
    >>>
    >>> Odwieź swojego.
    >>
    >> Na ki chuj chcesz obciążać aku przez cały czas, żeby sprawdzić
    >> organoleptycznie na wskaźniku słupkowym, który doi aku (jeszcze
    >> szybciej i wymaga podejscia/oglądu), czy może odpali czy  nie. Albo
    >> sobie budzik se nastaw, sprzężony z pomiarem albo sobie wycieczki rób
    >> i pomiar dokładny, albo ustaw jakiś prostownik, co ci doładuje
    >> atomagicznie po spadku. Dupę zawracasz. Jebsiepsie :)
    >> Musisz wykurwiać z tym wskaźnikiem słupkowym bo to do chuja niepodobne :)
    >
    > No kurwa nie wiem czemu Cię to wkurwia. Weź se może nervosol i dupy nie
    > zawracaj :-)

    Nie wkurwia tylko bezsens widzę.
    >
    > Napisałem o jakimś pieprzonym wskaźniku bo pierdoliliście tutaj o
    > poziomach napięć jak głupie cioty a ten ciulaty wskaźnik to właśnie
    > pokazuje więc se go kurwa miejcie, jebie mnie to w sumie :-)

    Oni tutaj zawsze mają rozkminę i megawątki na ten temat. Ostatnio doszli
    do tego że aku kosztuje 200zł, noto chuj, zawsze można kupić. Pewnie z
    tego 500+ takie rozwiązanie wyszło bo jeszcze 2 lata temu rozkminiali
    cobytukurwa za czary odczynić żeby wskrzesić zajebane aku.
    Mam takiego sunsiada, co karmi pradem odsiarczającym zjebane aku od
    znajomych i lata jak dziki, kiedy mu się jakiś uda wskrzesić ale żaden
    nie miał nigdy nawet 70% sprawnosci nowego. Kwas rozrabia, płucze
    aerometry ma 3szt a kazdy inaczej pokazuje więc wylicza średnią.
    Ubaw mam z niego niezły. Oczywiście ma prostownik "po dziadku" i
    woltomierz z Biedry.

    Już tu pisałem, że najprosciej sobie woltomierz/ładowarkę wjebać w
    gniazdo zapalniczki i po przekręceniu kluczyka odczytać wartość.
    Generalnie też jest to do dupy bo mam takie auto, które stoi w garażu a
    że jeździ nim kobieta sporadycznie, to odłączanie aku nie wchodzi w grę
    bo se klemy nie przykręci, mogę jej wyłącznik zrobić ale radio się
    resetuje. Łażę tam co jakiś czas i sprawdzam to jebane napięcie.
    Generalnie też to wszystko do dupy bo nawet jesli ostatnim woltem auto
    odpali, to robi 20km i chuja z takim doładowaniem aku, bo się nie
    doładuje. Woltomierz wstawiłem tam tylko po to, że jak kobieta wsiada,
    przekręca kluczyk i odczyta że jest 11,6V to ma podłączyć to pod
    prostownik na 5 godzin minimum, czy jedzie czy nie jedzie. Baba nie
    rozkminia że nie można codziennie ładować tego prostownikiem albo
    cyklicznie, co tydzień tym bardziej że prostownik jest gdzie indziej bo
    garaż nie ma zasilania. Aku nowy ale jak czasem auto stoi 3 tygodnie to
    się rozładuje. Nie ma ustaleń, gdzie i kiedy pojedzie i jaki czas bedzie
    ten jebany alternator nakurwiał ampery więc woltomierz robi tutaj jako
    przypominajka że trzeba podładować z prostownika. Drugą zaletą takiego
    woltomierza jest wskazanie stanu pracy alternatora. Już się zdarzyło że
    jebnął regulator i w poprzednim aku wygieły się płyty i do wyjebania.
    Teraz jak zobaczy powyżej 15v i będzie reakcja to można uratować takie
    aku przed ujebaniem.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>
    POLSKA W ŚWIATOWEJ ELICIE GOSPODARCZEJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: