eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaWybierak WK-610... Jak wykonać zastępnik? › Re: Wybierak WK-610... Jak wykonać zastępnik?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.62
    .MISMATCH!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
    news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
    or-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Wybierak WK-610... Jak wykonać zastępnik?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <nnj7po$27l$1@node2.news.atman.pl> <nnjctt$v0p$1@node1.news.atman.pl>
    <nnlbu1$3gl$1@node2.news.atman.pl> <nnls8f$fpp$1@node1.news.atman.pl>
    <nnnqg5$jvb$1@node2.news.atman.pl> <no5k1i$36i$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <no7274$44a$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <57a7a7f1$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    <noal96$s00$1@node2.news.atman.pl>
    <57a8e2f0$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <nocref$p8$1@node2.news.atman.pl>
    <57aa600d$0$12550$65785112@news.neostrada.pl>
    <nofuvq$399$1@node2.news.atman.pl>
    <1pxy5y7e89xfb$.ngckjmt2rle8$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <nojap0$o0p$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <noljm0$3ft$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: Mon, 15 Aug 2016 18:59:29 +0200
    Message-ID: <22weg3jyzskz$.p4o2a9dvcf4p$.dlg@40tude.net>
    Lines: 19
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1471280356 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12543 82.143.187.50:57914
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2516
    X-Received-Body-CRC: 775929809
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239181
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 13 Aug 2016 13:52:26 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Pan Mark napisał:
    >>> Opisywałem kiedyś jak to wygląda w kolejnictwie japońskim. Wszystko
    >>> sterowane automatycznie przez komputer, ale semafory są, a w dodatku
    >>> maszynista ma obowiązek w widoczny sposób potwierdzić, że semafor
    >>> zauważył i rozumie co zaraz zrobi jego pociąg.
    >> Owszem semafory są, ale nie na liniach dużych prędkości - tam jest
    >> wyłącznie sygnalizacja kabinowa (tak samo jest w Niemczech i Francji).
    >
    > Shinkansen pomyka po swoim torowisku -- to nie jest skomplikowana sieć.
    > Kontrolowanie tego ruchu jest o wiele łatwiejsze, a prawdopodobieństwo
    > sytuacji mogącej zagrozić kolizją niewielkie.

    Tak nawiasem mowiac - nie wiem czy tak latwo zauwazyc semafor przy
    predkosci 300km/h.
    Musialby byc stosownie wiekszy, widoczny z wiekszej odleglosci - a to
    trzeba np zakrety wyczyscic ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: