  • Data: 2018-04-14 08:08:54
    Temat: Re: Wyciek danych aero2 darmowy internet !!!
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-13 o 18:54, J.F. pisze:

    > Jak sie dowie od komornika, to sie dowie tylko wyroku sadu, i
    > ewentualnie nazwy banku - bo byc moze juz Kruka :-)

    I to wystarczy w temacie informacji.

    > Ale idzie nowe, to moze sie dowie na etapie pozwu lub wezwania z banku.
    > Zakladajac, ze bank nie jest odlegly o 500km, to moze go odwiedzic,
    > spytac o co chodzi, pokaza mu dokumenty ... i nadal praktycznie nic nie
    > bedzie wiedzial.

    Będzie wiedział że ktoś na jego konto wziął pożyczkę.

    > Trzeba pojsc na policje, zlozyc zawiadomienie o przestepstwie, wniosek o
    > zostanie oskarzycielem posilkowym, miec duzo wolnego czasu - to moze
    > czegos sie dowie.

    I jak będzie wiedział to szybko zrobi to co tutaj napisałeś.

    > Taki jest logiczny tok myslenia, tylko:
    > -czy sie doszukaja ktory to pracownik ? zdaje sie, ze juz z tym bywaja
    > klopoty.

    Ty tak na poważnie?
    Na każdym wniosku o kredyt/pożyczkę oprócz tego co bierze jest
    nazwisko tego który w imieniu banku puszcza wniosek.

    > -pracownik zeznaje jak wyzej ... i co - aresztowac ? Trzy miesiace w
    > areszcie niejednemu rozwiazaly jezyk :-)

    Bank nikogo nie ma prawa aresztować. Nawet nie zawsze na policję zgłosi.
    Bo skoro jest podejrzenie że zakombinował to najpierw sprawdzą
    czy tylko w jednym przypadku. Policji zdążą donieść.

    > Dodaj do tego panstwo, ktore ledwo sobie radzi z informatyzacja
    > najprostszych spraw ... w zasadzie bym rzekl, ze wcale sobie nie radzi,
    > no ale po wielu latach jest jednak troche lepiej niz wcale ...

    W tym przypadku śledztwo nie jest prowadzone w dokumentach państwa tylko
    banku który pożyczki udzielił.