  • Data: 2018-04-14 21:44:56
    Temat: Re: Wyciek danych aero2 darmowy internet !!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Apr 2018 20:18:02 +0200, Animka napisał(a):

    > Chodzi pewnie o zweryfikowanie, że Ty to TY. Jeśli chodzi o zdjęcie to
    > nie jesteś podobny do siebie po iluś tam latach?

    Niezbyt.

    > Nie wiem jak jest dzisiaj, bo nie biorę kredytów.
    > Można do banku zadzwonic i zapytać.

    Powiedza "dwa dokumenty" :-)

    > Pewnie zaświadczenie z pracy wymagane tak jak napisałam w pierwszej
    > odpowiedzi.
    > Np. na Wyborach w lokalu wyborczym to jak ktoś nie miał dowodu to
    > okazywał paszport albo książeczkę wojskową.

    Przeciez nie masz ksiazeczki wojskowej.
    Mlodsi tez juz nie maja.

    W wyborach jeden dowod wystarczy, zgubilas - niewielka strata,
    najwyzej nie zaglosujesz.
    A my tu o pieniadzach i to czasem duzych.
    Bank po staremu - "dwa dokumenty", a jak sie drugiego nie ma ?

    > Takie to nawet dzieci przez internet mogą sobie zamówić/kupić.
    > Na dole są wzory:
    > https://pieczatki-online.eu/#Pieczatki-firmowe-male

    A myslisz ze ksiegowa w zakladzie ma inne do podbicia zaswiadczenia ?

    J.