  • 1. Data: 2018-03-21 21:01:39
    Temat: Wyciek danych aero2 darmowy internet !!!
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    https://niebezpiecznik.pl/post/aero2-informuje-o-moz
    liwosci-nieuprawnionego-dostepu-do-niektorych-danych
    -osobowych-czesci-klientow/
    Twierdzą że dotyczy tych co zakładali konta do obsługi online moje aero
    i korzystali z płatnych pakietów, przy czym nawet jak ktoś skorzystał z
    darmowego promocyjnego to też go to dotyczy.
    No i twierdzą że pesele nie wyciekły w co nie bardzo mi się chce
    wierzyć, skoro do aktywacji pakietów wymagali podania pesel, a online
    wszystkie dane łącznie z pakietem były dostępne na stronie.

  • 2. Data: 2018-03-23 20:01:34
    Temat: Re: Wyciek danych aero2 darmowy internet !!!
    Od: mybox <m...@w...pl>

    W dniu 2018-03-21 o 21:01, dizel pisze:
> [...]
    > wierzyć, skoro do aktywacji pakietów wymagali podania pesel, a online
    > wszystkie dane łącznie z pakietem były dostępne na stronie.

    Też z tymi numerami PESEL wierzyć mi się nie chce, mam automonitoring w
    ERIF-ie i póki co zapytań nie było. Kilka miesięcy temu wymieniałem
    Dowód Osobisty więc czuję sie w miarę bezpieczny ale zobaczymy.

    Pozdrawiam
    DanW

  • 3. Data: 2018-03-23 20:25:49
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-03-23 o 20:01, mybox pisze:
> [...]
    > ERIF-ie i póki co zapytań nie było. Kilka miesięcy temu wymieniałem
    > Dowód Osobisty więc czuję sie w miarę bezpieczny ale zobaczymy.

    Numer dowodu zmieniłeś, ale pesel będziesz miał przez całe życie ten sam.

    --
    animka

  • 4. Data: 2018-03-24 21:36:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 marca 2018 20:01:35 UTC+1 użytkownik mybox napisał:

    > Też z tymi numerami PESEL wierzyć mi się nie chce, mam automonitoring w
    > ERIF-ie i póki co zapytań nie było.
    Sprawdż Sobie dokładnie co to jest ten Erif najpierw;)
    >Kilka miesięcy temu wymieniałem
    > Dowód Osobisty więc czuję sie w miarę bezpieczny ale zobaczymy.
    A jak bys nie wymienił Dowodu Osobistego to jakie problemy mogłyby Ciebie spotkać?

  • 5. Data: 2018-03-24 21:38:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 marca 2018 20:26:00 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

    > Numer dowodu zmieniłeś, ale pesel będziesz miał przez całe życie ten sam.
    Mozesz zmienić przecież
    Jak następnym razem jakiś formularz będziesz wypisywać gdzie chćą pesel to wpisz inny
    nr
    Trzy ostatnie cyfry zmień chociaż

  • 6. Data: 2018-03-25 11:38:30
    Od: mybox <m...@w...pl>

    W dniu 2018-03-24 o 21:36, Kris pisze:

    > Sprawdż Sobie dokładnie co to jest ten Erif najpierw;)
    > A jak bys nie wymienił Dowodu Osobistego to jakie problemy mogłyby Ciebie spotkać?

    Np wzięcie "chwilówki" przez osobę trzecią

  • 7. Data: 2018-03-25 14:43:37
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-03-24 o 21:38, Kris pisze:

    > Mozesz zmienić przecież
    > Jak następnym razem jakiś formularz będziesz wypisywać gdzie chćą pesel to wpisz
    inny nr
    > Trzy ostatnie cyfry zmień chociaż

    A to ciekawe :-)
    A co jak zweryfikują z dowodem osobistym?

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-03-25 15:07:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 marca 2018 14:44:00 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

    > A to ciekawe :-)
    > A co jak zweryfikują z dowodem osobistym?

    Powiesz że bład w dowodzie jest
    Chyba Ty lepiej wiesz jaki masz pesel niż urzednik wpisujacy w dowód

  • 9. Data: 2018-03-25 15:34:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-03-25 o 15:07, Kris pisze:

    > Powiesz że bład w dowodzie jest
    > Chyba Ty lepiej wiesz jaki masz pesel niż urzednik wpisujacy w dowód

    Weź nie kituj. Masz bujną wyobraźnię. Masz jeden emblemat i wrazie czego
    wszędzie Cię znajdą. Nie jesteś chyba przestępcą, który ukradł komuś
    metrykę i dowód osobisty.

    --
    animka

  • 10. Data: 2018-03-25 16:00:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 marca 2018 15:35:05 UTC+2 użytkownik Animka napisał:
    > W dniu 2018-03-25 o 15:07, Kris pisze:
    > Nie jesteś chyba przestępcą, który ukradł komuś
    > metrykę i dowód osobisty.

    Babci zabralem żeby na PO nie głosowała