  • Data: 2018-11-09 16:38:28
    Temat: Re: Wyczynowe ferryty
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 9 Nov 2018 15:27:40 +0100, Piotr Wyderski

    >Akurat niewielkie ilości profili nawojowych to Feryster sprzedaje
    >za pośrednictwem tego pana:
    >
    >https://allegro.pl/profil-nawojowy-miedziany-2-5x7-
    1mm-152g-1m-i7621324846.html

    Eeeee, wiesz, że w niektórych firmach, jak np. na szpulce zostanie 1/3
    czy 1/4 szpulki, to to idzie do kosza? Bo spawać nie można, szpulek
    równolegle idzie na cewkę np. 6, a to co pozostaje tylko będzie
    leżakiem magazynowym (a mówimy o kilkudziesięciokilogramowych
    szpulach). Przy dobrych układach z producentem nawija on tyle ile
    klient sobie zażyczy, ale nie zawsze się da.

    A takich ilości, jak na tej aukcji, to nawet pracownicy nie kradli bo
    nie opłacało się to zupełnie ....
    Sam mam parę końcówek folii aluminiowej po 10-15 kilo, z testów
    maszyny na którą zmarnowano z 5 ton :)

    >Ale skąd wziąć np. UFO o nazwie płaska lica, to nie mam pojęcia,
    >choć wiem, że istnieje, bo widziałem. :-)
    Prawie od ręki od producenta;)

    http://www.lww.se/pl/products/litz-copper-wire/

    albo z Synflexu
    --