  • 21. Data: 2013-10-10 13:26:37
    Temat: Re: Wyjmować aku na zimę, czy nie
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-10-10 13:12, AZ pisze:

    > Jak masz go tam zostawic na cala zime i nie ruszac tu wyjmij i postaw
    > w chalupie.
    A jak pozostawić podłączony pod ładowarkę ale w zimnym?
    Jacek

  • 22. Data: 2013-10-10 15:01:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-10-10 13:26, Jacek pisze:

    > A jak pozostawić podłączony pod ładowarkę ale w zimnym?
    > Jacek

    Ale jak to jak ? Pionowo !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 23. Data: 2013-10-10 18:52:28
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-10-10 15:01, Kuczu pisze:
    > Ale jak to jak ? Pionowo !
    Ejże. Klekot, jak wiesz nie ma stopki centralnej, więc zmuszony będę go
    postawić pod kątem 16 stopni 36 minut ;-) więc i aku pionowo nie będzie.
    Jacek

  • 24. Data: 2013-10-10 23:32:15
    Temat: Re: Ładowarka do akumulatora żelowego
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-10-08 21:41, doktorski pisze:

    > I ma te sama wade ze sie nie wlacza z powrotem po zaniku napiecia?
    > Jak sie nie zaglada czesto do garazu to polecam
    http://www.stef-pol.civ.pl/index.php?id=oferta

    Tą wadę maja wszelakie takie impulsówki elektroniczne;/ Dlatego ja
    zabieram do domu, bo i tak w garażu (wynajmowanym) prąd zorganizowałem
    sobie ze świetlówki:)

    A te Lidlowskie widziałem że mają być lada moment znowu. Są ok i dają
    radę.

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 25. Data: 2013-10-11 09:28:10
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2013-10-09 21:07, J_K_K pisze:

    > "ok. 0,8 A (tryb 6 V i motocyklowy"
    > A motocyklowy to jest ten na 12V, nie-samochodowy :)

    Czyli możesz podać bo to ważne jaki prąd dla 12V?
    Pozdr.

  • 26. Data: 2013-10-11 12:08:23
    Od: "sbd" <s...@m...com>

    Użytkownik "krak" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli możesz podać bo to ważne jaki prąd dla 12V?
    > Pozdr.

    Uzywam prostownika z Aldi - wylacznie z akumulatorami 12V.
    Po wlaczeniu zasilania startuje w trybie "motocyklowym" 0.8A,
    mozna przelaczyc na "samochodowy" 3.8A - prad jest przez
    chwile wyswietlany na LCD, pozniej aktualne napiecie aukumulatora
    z dokladnoscia 0.1V , wskazania pradu i napiecia potwierdzilem miernikiem.

    Ladowanie odbywa sie stalym pradem do napiecia 14,4V - 14,5V
    po czym jest przerywane, az napiecie spadnie do 12,8V i cykl sie powtarza.

    Prostownik zakupiony w zeszlym roku.

    pozdrawiam
    sbd

  • 27. Data: 2013-10-15 13:56:16
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Do mojego potrzebuję czegoś co będzie ładowało prądem 0.8 Amp. Podobno te
    > prostowniki z Lidla były ok ale już ich nie ma w sprzedaży. Potrzebuję

    Podobno w ten czwartek juz beda w sprzedazy za 59 PLN :)

    --
    Drzewo
    http://www.moto-opinie.info - opinie na temat opon, kasków i akcesoriów do

  • 28. Data: 2013-10-23 14:54:26
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J_K_K <j...@i...fm> wrote:

    > Tamto składało się z dwóch "pudełeczek" (zasilacz o podobnych
    > parametrach) i okresowo ładowało / rozładowywało akumulator, symulując
    > jego normalną pracę.

    Akumulatory w motocyklach są przystosowane do pracy buforowej, nie
    cyklicznej.

    http://motogof.tumblr.com/