  • Data: 2018-09-17 22:48:09
    Temat: Re: Wykrywacz metalu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 17 września 2018 15:31:31 UTC-5 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Propozycja przyjęta:

    > Cytat w całości, bez zmian, skrótów i redakcji tekstu.

    > Nie, nie widzę.

    Ano wlasnie. Ale grupowo przyczepiliscie sie tych kluczy jak pis koryta.

    > Za to wiedzę, że starania idące w kieruku przerobienia
    > cewek rozmagnesowujących na wykrywacz, do droga do nikąd.

    Tak, to sugestia grupowicza, a nie pytajacego, tyle ze to nadal blizej pytania (mimo
    ze to slepa uliczka) niz tlumaczenie pytajacemu ze ma se kluczy lepiej pilnowac...

    > A na co wyszedłem?

    Ze nie czytasz na co odpisujesz. Piszesz zeby pisac.

    > Ktoś roztrząsa? Ktoś ma taką potrzebę?

    No widocznie macie, po watku widac kto roztrzasa a kto podal co umial i zamilkl.
    Co rowniez uczynie bo nie widze potrzeby dlaszego rozwodzenia sie na tematy luzne w
    tym konkretnym watku.