  • Data: 2017-03-21 08:51:14
    Temat: Re: Wyłącznik timer o pracy cyklicznej
    Od: Andrzej S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-20 20:36, JaNus pisze:

    > A z tym, to nie spotkałem się nigdy. Może masz za słabe pingle, i nie
    > zauważasz, że jest tam "on", oraz "off" zaznaczone wyraźnie?

    Sprawdze w weekend, chyba rzeczywiscie ma buttonik ganiający on,
    program, off. Inaczej dziala, gdy w "prog" wejdzie sie z On-a i
    inaczej, gdy z Off-a. Majac wpisany program np. zalaczania o 10.00
    mozna spowodowac, ze wylaczony czeka do 10 i zalacza albo odwrotnie:
    pracuje do 10. i wylacza. Ot - taka negacja.

    Ma jeszcze myk "Random", który kiedys mi sie przypadkiem wkliknal.

    Ustawiajac date ON móglby inicjowac OFF na to samo. Niestety,
    trzeba objeżdżać dookola On-em i tak samo Off-em.

    Jakos podejrzanie dziala w okolicy 00.00 w trybie "kazdy dzien tak samo"
    - moze lać wodę całą dobę.

    Jednak znam prostsze rzeczy w programowaniu.

    pozdro
    --
    A S