  • Data: 2018-09-16 02:08:28
    Temat: Re: Wymiana trzeszczącego przełącznika domofonu
    Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-15 o 17:00, Marek S pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam taki kłopot. Otóż przełącznik pod widełkami domofonu stał się bardzo
    > zawodny. Czasem parę razy trzeba nim ruszyć by nie szumiał, nie
    > trzeszczał i dało się cokolwiek zrozumieć. Tak się dzieje we wszystkich
    > domofonach w domu. Wygląda on tak:
    >
    > https://drive.google.com/file/d/1wxlUgSHSMOpllUQHjps
    DywCvrCRgJ2yU/view?usp=sharing

    > Czy macie pomysł gdzie można by go kupić? Nie ma żadnych oznaczeń poza DC.

    Osobiście bym go wylutował i namoczył w izopropanolu przez chwilę,
    potem kilka razy go poprzełączał dalej moczonego i przedmuchał
    powietrzem na koniec.
    W środku na stykach zebrał się nalot (tłuszcz, kurz) powodujący słaby
    kontakt. Gdy go namoczysz i poruszasz naloty powinny się zmyć i problem
    ustąpić...

    --
    pzdr, j.r.