    From: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Wymyslanie kola ;)
    Date: Sat, 25 Apr 2009 18:54:57 +0200

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
    news:gsvcmf$frv$1@news.onet.pl...

    > Coś się wydaje, że przelotny romans z XML-RPC by był przyjemny. A może
    > nawet coś się urodzi.

    Nie o to chodzi. Chodzi o to, ze skoro wartosc 13 (traktowana jako 8-mio
    bitowy int) da sie wraz informacja o type zakodowac na 16 bitach, to ma byc
    wyslane 16 bitow. I chodzi standard "wygladu" tych pierwszych bitow.

    Ja potrzebuje duze ilosci danych, ktore - *jezeli*musza* - potrafia sie
    same opisac. Po malych predkosciach.

    Niepotrzebnie pisalem o tym xml'u :/

    Przyblize. Zalozenie, jest takie, ze najlepszym przypadku urzadzenie
    faktycznie wysyla/odbiera cos w stylu:

    <data ref="cos-tam"><!--spora paczka danych--></data> [1]

    Jezeli nie zna/nie rozumie podanego ref moze poinformowac o tym bez
    koniecznosci wysylania/odbierania calosci niezozumialej tresci.

    Wtedy dostanie, na przyklad:

    <data def="cos-tam" refs="inne-cos-1 inne-cos-2">
    <data ref="inne-cos-1"/>
    <!---->
    <data ref="inne-cos-2"/>

    Gdzie, inne-cos'ie beda wskazaniami na definicje struktury ktora
    najprawdopodobniej zna; w miejscu komentarza - informacje o strukturze,
    ktora sie ma "naumiec" obslugiwac.

    Jezeli inne-cos'ie beda niezrozumiale - sie o nie dopyta.

    Chodzi - generalnie - o uzyskanie jak najlepszego ratio dane/metadane przy
    nowych i powtarzalnych komunikatach.

    Mnie na prawde nie chodzi o gadanie z lodowka przy pomocy SOAP po wifaju ;>

    sz.