  • 1. Data: 2011-03-30 19:34:43
    Temat: gaz -wv golf IV 1.4 16V
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    Witam,

    Czy ktoś z Was ma doświadczenie w instalacji gazowej w wv golf IV 1.4
    16V - jakieś opinie?

    Zastanawiam sie czy nie warto tego zainstalować - zamiast koła zapasowego.

    Ile litrów gazu może palić taki samochód na 100?
    Na co zwracać uwagę przy zakupie instalacji?
    Jaką instalację najlepiej zabudować?
    Z jaką ceną się muszę liczyć?

    Dziękuję z góry

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 2. Data: 2011-03-30 19:44:30
    Temat: Re: gaz -wv golf IV 1.4 16V
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-03-30 19:34, Ireneusz Brycki pisze:
    > Czy ktoś z Was ma doświadczenie w instalacji gazowej w wv golf IV 1.4
    > 16V - jakieś opinie?

    W aucie z tak małym silnikiem montaż gazy raczej jest nieopłacalna.
    Chyba, że robisz jakie gigantyczne przebiegi.

    P.

  • 3. Data: 2011-03-30 20:36:59
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-03-30 19:44, Pan Piskorz pisze:

    > W aucie z tak małym silnikiem montaż gazy raczej jest nieopłacalna.
    > Chyba, że robisz jakie gigantyczne przebiegi.

    Tak do 9000 rocznie. Pali mi ok 7 może więcej nawet bo 90% to miasto.
    40% zysku na paliwie... Ja to liczyłem tak.

    Rocznie spalam średnio ok 612 litrów co daje mi aktualnie 3121,2 zł
    brutto. Gdybym pewnie jeździł na gazie to paliłby z 8 czyli 680 co daje
    akuktalnie 1850 zł brutto.

    Różnica roczna to 1400 zł brutto.

    Jednym słowem w rok nie odzyskam instalacji. Natomiast w 2 na pewno?

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 4. Data: 2011-03-30 21:03:53
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-30 20:36, Ireneusz Brycki pisze:
    > Różnica roczna to 1400 zł brutto.
    >
    > Jednym słowem w rok nie odzyskam instalacji. Natomiast w 2 na pewno?

    Do tego droższe przeglądy, regulacje, wkurzająca zapasówka walająca się
    w bagażniku, i jak ktoś spartaczy instalację, na której chciało się
    oszczędzić, nieustanne nerwy...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2011-03-30 21:30:04
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Do tego droższe przeglądy, regulacje, wkurzająca zapasówka walająca się w
    > bagażniku, i jak ktoś spartaczy instalację, na której chciało się
    > oszczędzić, nieustanne nerwy...

    Ostatnio upubliczniali dane z badań jakości paliw (chyba w łódzkim ?),
    ogólnie pogorszyło się, ale najbardziej LPG.

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2011-03-30 21:45:38
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-03-30 20:36, Ireneusz Brycki pisze:
    > Tak do 9000 rocznie.

    Niby się nie opłaca ale jeśli zamierzasz nim jeździć np. 5 lat to za 2
    lata instalka się zwróci i zamiast paliwa po 6,50zł* będziesz tankował
    LPG za 3,25zł.

    Ja bym mimo wszystko zakładał. Jeśli się zdecydujesz to poczytaj
    http://lpg-forum.pl/ żeby nie wtopić, partaczy w temacie LPG jest masę.

    --
    kamil d

    *odpukać w niemalowane & splunąć przez ramię 7x

  • 7. Data: 2011-03-30 21:52:32
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ireneusz Brycki" <i...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:imvt86$ko5$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Rocznie spalam średnio ok 612 litrów co daje mi aktualnie 3121,2 zł
    > brutto. Gdybym pewnie jeździł na gazie to paliłby z 8 czyli 680 co daje

    Bardzo optymistycznie. :-)
    Raczej będzie palił z 9 litrów LPG i jakieś 0,5l paliwa na odpalanie.

  • 8. Data: 2011-03-30 22:19:42
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-03-30 21:52, nom pisze:

    > Użytkownik "Ireneusz Brycki" <i...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:imvt86$ko5$1@inews.gazeta.pl...

    > Bardzo optymistycznie. :-)
    > Raczej będzie palił z 9 litrów LPG i jakieś 0,5l paliwa na odpalanie.

    czyli realnie 1000 zł zysku.

    Ile kosztuje LPG cała instalacja (w miarę fachowa) i nowoczesna?

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 9. Data: 2011-03-30 22:22:46
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    > i jakieś 0,5l paliwa na odpalanie.

    ciekawe po co

  • 10. Data: 2011-03-30 22:30:08
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-30 22:19, Ireneusz Brycki pisze:

    > czyli realnie 1000 zł zysku.
    >
    > Ile kosztuje LPG cała instalacja (w miarę fachowa) i nowoczesna?

    Do R4, IV gen min 2800zł

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis