  • Data: 2018-09-21 17:59:11
    Temat: Re: Wypisywanie tekstu na wyjściu kompozytowym
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Atlantis" napisał w wiadomości grup
    pl...
    On 21.09.2018 14:00, Marek wrote:
    >Bodajże to była ta biblioteka:
    >http://www.micro-examples.com/public/microex-navig/
    doc/089-pic-pal-tv
    >Nieco inna konwencja, jeśli chodzi o nazewnictwo rejestrów. Niby
    >dałoby
    >się to przerobić, nie wiem jednak, czy nie szkoda na to czasu. ;)

    Jak ci tak zalezy, to chyba warto.

    Ale najpierw musisz sobie sam odpowiedziec:
    -idziemy w rozwiazanie programowe, o ograniczonych mozliwosciach,
    -szukamy jakiegos starego sterownika ?
    niesmiertelny 6845 chyba jednak umarl, kosci do telegazety chyba
    tez.

    -z nowszych - poszukaj na stronie ST jakis sterownikow TV, mieli
    troche np do odtwarzaczy DVD czy MPEG, dodatkowa funkcja bylo
    wyswietlanie danych na ekranie.
    tylko to stonoga bedzie.

    -przypomnialo mi sie - byly uC z OSD - np wlasnie do sterowania TV,
    tylko znow - to moze byc juz nieprodukowane

    -albo jednak uzyc czegos wspolczesnego, tylko to juz bedzie ARM ...

    -zdaje sie, ze chciales CPLD/FPGA ... dobry temat na projekt :-)

    -a z nowych: VGA na usb, tunery TV na USB, projektory USB - tylko
    potrzebujesz USB host ...

    J.