  • Data: 2018-11-10 11:02:41
    Temat: Re: Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-09 o 23:15, RadoslawF pisze:

    > A skąd wiesz ze sygnalizuje zamiar skrętu a nie zjechania na pobocze lub
    > do krawężnika w celu zatrzymania pojazdu?

    Właśnie dlatego, że nie wiem to miganie nie wystarczy by wyprzedzić i
    jednocześnie nie jest do niczego potrzebne by wykonać taki manewr na
    jezdni z dwoma pasami w jednym kierunku. Zwykłe wyprzedzanie. Taka
    analogia do skręcania w lewo z takiej jezdni, gdzie już ten migacz muszę
    załączyć a te ludziki co zap... za mną nie rozumieją, że ja po prostu
    skręcam i jadą jak ciotki za mną do końca przez cały czas mając prawy wolny.