  • Data: 2014-04-26 11:32:46
    Temat: Re: Wyrobienie ...
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 26 Apr 2014 11:11:17 +0200, TomekF napisał(a):

    > Nawet tutaj, na grupie, widać ile jest wątpliwości związanych z znajomością
    > przepisów.

    Strzał w stopę. Skoro na grupie na której same rekiny drogi jest tyle
    wątpliwości i odrębnych zdań co do litery przepisów, to znaczy że da się
    znakomicie jeździć bez wykucia PoRD na na blachę a za to w oparciu o zdrowy
    rozsądek plus uzupełnienie litery kiedy trzeba. Ja nie widzę nic zdrożnego
    w tym że nie mam w pamięci np. ile jakiś klamot może wystawać z obrysu.
    Robię to raz na parę lat. Jak będę musiał przewieźć to sprawdzę w necie.
    Praktyka wykazuje zresztą że litera literą a policyjna interpretacja sobie.
    Ja kiedyś dostałem mandat za sygnalizowanie *zamiaru* skrętu.
    --
    Jacek