  • 21. Data: 2012-10-16 22:25:10
    Temat: Re: Wysepki na jezdni
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gotfryd,

    Tuesday, October 16, 2012, 10:20:36 PM, you wrote:

    > Odszczekujesz:
    > http://www.youtube.com/watch?v=xS6dlmKLMw0

    Ale to DDR chyba ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2012-10-16 22:28:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Odszczekujesz:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=xS6dlmKLMw0

    Kiedyś to wrzucałem - ten filmik to rzekłbym wypadkowa
    dość specyficznej sytuacji.

  • 23. Data: 2012-10-16 22:46:48
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-16 20:08, Artur Maśląg pisze:

    > Wysepki na jezdni są zazwyczaj oznakowane "pionowo" i śnieg im nie
    > straszny.

    Żeby ominąć kilka wysepek na jednej wiosce kawałek za Gdańskiem, trzeba
    zwolnić do 50 km/h przy idealnej pogodzie, inaczej robisz taki manewr
    kierownicą, że aż buda się kiwa na boki. Nie wiem jak zimą tam trzeba
    jechać, żeby bezpiecznie ominąć i nie wpaść na krawężnik z lewej albo
    prawej. Po cholerę taka wysepka? Skoro miejsca na ulicy tyle nie ma, to
    niech nie wstawiają wysepek! Też mnie drażnią wysepki.

  • 24. Data: 2012-10-16 23:28:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Oct 2012 22:25:10 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ale to DDR chyba ;)

    Oni sa bardziej niemieccy niz w dawnym RFN :-)

    To na pewno dlatego ze tam duzo Polakow i Turkow :-)

    J.

  • 25. Data: 2012-10-17 00:33:10
    Od: k...@v...pl

    W dniu wtorek, 16 października 2012 22:46:53 UTC+2 użytkownik Filip napisał:

> [...]
    >
    > prawej. Po cholerę taka wysepka? Skoro miejsca na ulicy tyle nie ma, to
    >
    > niech nie wstawiają wysepek! Też mnie drażnią wysepki.

    Przejedź się do Londynu. Ulica szeroka że spokojnie
    dwie ciężarówki się mijają i jeszcze kupa miejsca.
    A przed skrzyżowaniem w miejscu przejścia dla
    pieszych wysepki zmniejszające szerokość że
    jedna ciężarówka bez specjalnego luzu się
    mieści. I im kurwa nie przeszkadza że na każdym
    takim skrzyżowaniu, a jest ich do oporu,
    muszą się przepuszczać. Nie ma na dodatek
    znaków że któryś nadjeżdżający ma pierwszeństwo.
    Przyzwyczaili się. Ty też się przyzwyczaisz że
    jak jest 50 to się jedzie do pięćdziesięciu.
    Przejedziesz się na wycieczkę i po przyjeździe
    samochód sprzedasz żeby mandaty zapłacić. Jak
    uzbierasz na nowy to będziesz wiedział ile zimą jechać.
    Czego przede wszystkim sobie życzę.

  • 26. Data: 2012-10-17 00:46:10
    Od: tÎż

    Filip wrote:

    > Nie wiem jak zimą tam trzeba
    > jechać, żeby bezpiecznie ominąć i nie wpaść na krawężnik z lewej albo
    > prawej.

    Ale po co omijać zimą? Wystarczy wyłączyć ABS i w razie czego można
    zatrzymać się z dowolnej prędkości na 4 metrach!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 27. Data: 2012-10-17 00:47:48
    Od: tÎż

    kogutek44 wrote:

> [...]
    > wycieczkę i po przyjeździe samochód sprzedasz żeby mandaty zapłacić. Jak
    > uzbierasz na nowy to będziesz wiedział ile zimą jechać. Czego przede

    Czy Twój psychiatra naprawdę nie mógłby zaordynować Ci innej terapii?
    Tego nie da się czytać.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 28. Data: 2012-10-17 00:49:44
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-17 00:33, k...@v...pl pisze:

    > Przejedź się do Londynu. Ulica szeroka że spokojnie
    > dwie ciężarówki się mijają i jeszcze kupa miejsca.

    Na jakiej ulicy?

> [...]
    > jedna ciężarówka bez specjalnego luzu się
    > mieści. I im kurwa nie przeszkadza że na każdym
    > takim skrzyżowaniu, a jest ich do oporu,

    Nie porównuj Londynu, gdzie WSZYSTKIE ulice są wąskie bo pełno budynków
    jest, dość blisko. Trzeba parkować na ulicach 1,5 mm od krawężnika, bo
    jakby się wjechało na chodnik to ludzie by nie przeszli.

> [...]
    > samochód sprzedasz żeby mandaty zapłacić. Jak
    > uzbierasz na nowy to będziesz wiedział ile zimą jechać.

    Jeździłem sporo w Londynie, mieszkałem tam, wiem jak się tam jeździ.
    Dałbym dużo, żeby w Polsce było jak na Londyńskich ulicach.

  • 29. Data: 2012-10-17 00:59:22
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-17 00:46, t? pisze:

    > Ale po co omijać zimą? Wystarczy wyłączyć ABS i w razie czego można
    > zatrzymać się z dowolnej prędkości na 4 metrach!

    Naucz mnie tego.

  • 30. Data: 2012-10-17 06:46:42
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Odszczekujesz:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=xS6dlmKLMw0
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Widzę, że nasi już tam są i ostro działają.
    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....