  • 1. Data: 2012-10-16 15:59:54
    Temat: Transmiter FM z RDS marki PEIYING
    Od: "saki" <s...@i...pl>

    Pytanie czy ktoś przerabiał takie urządzonko i czy ma to w ogóle sens?
    Kiedyś miałem taki prosty za 30zl i w jednym aucie grał nawet znosnie w
    drugim szumy i trzaski
    były zbyt słyszalne na tej samej pustej czestotliwosci. Widocznie inny był
    układ antenowy
    ido anteny czy bezpośrednio do radioodiornika docierał zbyt słaby sygnał.
    Pozbyłem się.
    Teraz na portalu aukcyjnym można kupić taki wynalazek za 50-70zł.
    Czy coś się zmieniło w kwestii jakości czy to dalej szumofon?

  • 2. Data: 2012-10-16 16:56:51
    Temat: Re: Transmiter FM z RDS marki PEIYING
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "saki" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie czy ktoś przerabiał takie urządzonko i czy ma to w ogóle sens?
    > Kiedyś miałem taki prosty za 30zl i w jednym aucie grał nawet znosnie w

    raczej to nie ma sensu, lepiej kupić telefon z transmiterem (np Nokia N8)
    działa lepiej od takich szajsów za 30zł a przy okazji mozna puszczac z niego
    muzykę lub filmy

  • 3. Data: 2012-10-16 17:15:02
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-10-16 16:56, Arbiter pisze:
> [...]
    > działa lepiej od takich szajsów za 30zł a przy okazji mozna puszczac z niego

    Może lepiej kupić radio z BT niż tel z transmiterem.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2012-10-16 17:50:02
    Od: K <...@...c>

    W dniu 16.10.2012 15:59, saki pisze:
> [...]
    > Teraz na portalu aukcyjnym można kupić taki wynalazek za 50-70zł.
    > Czy coś się zmieniło w kwestii jakości czy to dalej szumofon?

    jak dla mnie to dzwiek jest wyjatkowo gowniany (plaski), a z kilkoma
    mialem juz do czynienia.

  • 5. Data: 2012-10-16 18:10:10
    Od: tÎż

    saki wrote:

    > Teraz na portalu aukcyjnym można kupić taki wynalazek za 50-70zł. Czy
    > coś się zmieniło w kwestii jakości czy to dalej szumofon?

    Transmiter FM jest gównem z istotny swego działania. Rozrzut jakościowy
    to obszar pomiędzy zwykłym gównem, a mega gównem.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2012-10-16 18:25:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    16 Oct 2012 16:10:10 GMT, t?

    > Transmiter FM jest gównem z istotny swego działania.
    > Rozrzut jakościowy to obszar pomiędzy zwykłym gównem,
    > a mega gównem.

    Wiesz, zależy kto słucha. Są tacy, co słyszą _znaczącą_ różnicę przy
    odsłuchu w samochodzie popkawałków z oryginalnej płyty CD i pliku MP3 @
    320kb/s. Są też tacy, co potrafią słuchać muzyki z transmitera i z
    pewnością zrobi im różnicę jakoś w transmiterze za 30 i 80 zł. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2012-10-16 19:04:43
    Od: "saki" <s...@i...pl>

    w odpowiedzi na wszystkie posty:

    tak jak pisałem miałem już w poprzednim aucie taki wynalazek i tam spisywał
    się na akceptowalnym poziomie.
    Nie było szału ale jako alternatywe do sieczki nadawanej na FM'ie i z braku
    dostępności dwójki w niektórych
    regionach pozostawało mi jedynie to rzwiązanie.
    Akutalnie nie chce bawić się w wymianę radia bo mam firmowe i nie chce
    kupować przejsciówki do sterowania w kierownicy
    i wyświetlacza RDS bo kosztuje 220zl.
    Pytam czy zwiekszyli np. moc nadawania w tych gowienkach bo w tym aucie
    ktore aktualnie posiadam transmiter
    za 30zl szumiał za bardzo.

  • 8. Data: 2012-10-16 19:13:17
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-16 18:25, Myjk pisze:
    > 16 Oct 2012 16:10:10 GMT, t?

    > Wiesz, zależy kto słucha. Są tacy, co słyszą _znaczącą_ różnicę przy
    > odsłuchu w samochodzie popkawałków z oryginalnej płyty CD i pliku MP3 @
    > 320kb/s.

    Nie ma takich. Są najwyżej tacy, którzy mówią, że słyszą różnicę.

    Ślepe testy wykazały, że różnica jest nie do uchwycenia.

    --
    MN

  • 9. Data: 2012-10-16 19:44:05
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 października 2012 19:05:01 UTC+2 użytkownik saki napisał:
    > Akutalnie nie chce bawić się w wymianę radia bo mam firmowe i nie chce
    > kupować przejsciówki do sterowania w kierownicy

    Możesz też wlutować kabel z wejściem słuchawkowym za przedwzmacniaczem sygnału z
    kasety (jeśli to kaseciak), lub gdzieś na torze audio radia AM (jeśli nie).

    W kaseciakach jest najłatwiej, bo kupując kasetę z kabelkiem, która "zajmie"
    mechanizm masz od razu kabel, który możesz przylutować.

    Koszt jest równy kosztowi kabla/kasety (jeśli znacie się z lutownicą), bądź
    +kilkadziesiąt PLN za robociznę jakiegoś elektronika mającego więcej, niż mgliste
    pojęcie o tym, co robi.

    pozdr
    AA

  • 10. Data: 2012-10-16 20:38:21
    Od: "saki" <s...@i...pl>

    >Możesz też wlutować kabel z wejściem słuchawkowym za przedwzmacniaczem
    >sygnału z kasety (jeśli to kaseciak), lub gdzieś na torze audio radia AM
    >(jeśli nie).

    no nie jest to kaseciak, ma już CD
    a co do AM to w którym miejscu toru twierdzisz, że można się wpiąć z
    sygnałem?