    From: "KILu" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wyświatlacz LCD w roli projektora i żywotnośc matrycy
    Date: Wed, 24 Feb 2010 06:47:12 +0100

    slawek7 wrote:
    > Mam taki zegarek z projektorem, jest tam słaba dioda LED do
    > podświetlania i chiałem ja wymienic na dającą więcej światła. Czy mogę
    > zepsuć tym wyświetlacz?

    Jesli mowisz o takim malym zegarku, ktory w momencie przycisniecia
    przycisku wyswietla godzine na suficie, to wydaje mi sie, ze nie
    zaszkodzilaby mu nawet dajaca sporo swiatla zarowka. Tam siedzi jakis
    zwykly wyswietlacz segmentowy, podobny do tych, jakie stosuje sie w
    zegarkach LCD i ktore latem czesto sa narazone na dlugie godziny
    promieniowania slonecznego i jakos nic zlego sie z nimi nie dzieje, mimo,
    ze nagrzewaja sie do temperatury kilkudziesieciu stopni.

    --
    KILu