  • Data: 2015-05-21 15:25:30
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: "bartosz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA4A15B8D51C54budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Problem polega na tym, ze obecnosci pieszego raczej nie da sie do konca
    > oszacować. Bo on moze sie pojawić z nienacka.
    > Dlatego profilaktycznie w zabudowanym jezdzimy wolniej niz poza - ze
    > wzgledu na prawdopodobienstwo.

    To zalezy od przeszkod terenowych - stad moje pytanie "na ile blisko moze
    pieszy podejsc do jezdni pozostajac niezauwazonym". Jesli nie ma zadnych
    przeszkod terenowych przy jezdni, to pieszy nie ma skad pojawic sie
    znienacka. Dlatego w takim przypadku profilaktyka nie jest potrzebna.

    > [...]
    >>
    > Rece opadają...

    No zacytuj prosze i podaj date mojego posta, zanim Ci do konca opadnie to,
    co wlasnie opada :)

    > No ale czego byś dalej oczekiwał? To chyba jasne, ze jednak wiekszośc
    > kierowców jak im się zabierze prawko to nie bedzie dalej jeździć?
    > Nie zgadzasz się z tym?

    Odpowiedziales "ogromna wiekszosc" - z tym sie nie zgadzam. Po prostu znam
    obecne doniesienia prasowe mowiace o rosnacej liczbie kierowcow jezdzacych
    bez uprawnien. To chyba z tego powodu taka jazde przekwalifikowano z
    wykroczenia na przestepstwo?

    > A skoro nie beda jezdzić, to po 3 miesiącach
    > otrzymają prawko z powrotem. Bez egzaminów, kosztów etc.

    > Ja nie twierdze, ze myslenie przewyższa mozliwości intelektualne
    > policjanta- ja twierdze, ze jak wiekszosc ludzi - ida po najmniejszej
    > linii oporu. Wystawiaaja mandat i maja spokój, zamiast bujac sie z
    > odbieraniem prawka, tłumaczeniem, interpretacją.
    > Zreszta dopiero jakis czas
    > temu zwrócono im uwage, ze w najbardziej drastyczych przekroczeniach
    > powinni zastanowic sie nad odebraniem uprawnien.

    Nie zgadzam sie z powyzszymi wnioskami. Skutecznosc lapaczy jest tez
    mierzona iloscia zlozonych wnioskow do sadow. Oni nie robia tego po
    godzinach pracy, tylko w jej czasie i to w dodatku w warunkach biurowych -
    nie musza wtedy latac po ulicy.

    > Natomiast ustawka to jest inny temat.
    > Skoro twierdzisz, ze to była ustawka, to warto byłoby dac jakis minimalny
    > dowód na to.
    > A nie, ze przez ostatnie dwa dni tam nie suszyli.

    Ale przeciez to wlasnie jest ten minimalny dowod. Nie byloby go, gdyby
    suszyli dzien i dwa dni wczesniej.
    Caly czas sie zastanawiam, co Ty tak bronisz lapaczy i dlaczego zapala Ci
    sie czerwone swiatlo na slowo "ustawka".....

    > Mysle, ze w nawet najbardziej popularnych punkach suszą rzadziej.
    > Ja zrobiłem w tym tygodniu 1500km i jakos nie zauwazyłem wzmozonego
    > działania służb.

    No coz - a media zauwazyly i wielce uradowane nas o tym informowaly przez
    kilkanascie godzin pierwszego dnia po zmianach :)

    bart