  • Data: 2015-05-21 15:04:51
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: "bartosz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Newok" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:555d61f0$1$8376$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "bartosz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Są znaki nakazujące, zakazujące i masz się do tego stosować.
    > Czy to tak trudno zrozumieć ?

    Mam sie stosowac - owszem - ale tylko pod warunkiem, ze nie stoja w
    sprzecznosci ze zdrowym rozsadkiem i warunkami zastanymi w danej chwili i w
    danym miejscu. Np jest sobie znak C14 - i co zrobisz, jesli masz przed soba
    korek? - na sile porozpychasz towarzystwo, by zachowac sie zgodnie ze
    znakiem?

    bart