  • 31. Data: 2009-07-17 00:57:49
    Temat: Re: 'Wywrocilem' motocykliste...
    Od: "Heniekxl" <n...@g...pl>

    "(pj)" <j...@g...com> wrote in message
    news:h3nprl$nt0$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiadarami, drogi Heniu, rowniez. Uwazaj na siebie Heniu.

    Uwazam,uwazam. Mimo wszystko uwazam tez ze takie pozdrawianie sie jest nie
    tylko glupie, ale równiez przy okazji niebezpieczne /vide post wyzej.
    Dzieki za rozsadny glos w polemice.
    Pozdro!

    xl1000V

  • 32. Data: 2009-07-17 01:01:04
    Od: "Heniekxl" <n...@g...pl>

    "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > z dzienniczka ssawki:
    > Dresy to najtroskliwsi ludzie jakich znam. Zawsze jak przechodzę obok
    > nich, pytają mnie, czy mam jakiś problem.

    Dobre :)

    Pozdro!
    xl1000V

  • 33. Data: 2009-07-17 06:24:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Mustafa pisze:

    > Ja rozumiem pozdrowic sie w trasie, ale machanie co 15 sekund w miescie,
    > zwlaszcza kiedy jestes na skrzyzowaniu i akurat zmieniasz biegi jest mocno
    > "nieteges"

    A skad wiesz ? Ktos Ci kiedys machnal ? Watpie.

    > No ale pewnie jakies kucze od dziur w tlumiku zaraz sie do mnie doczepia :D

    A co na to Twoj lekarz rodzinny ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 34. Data: 2009-07-17 08:21:54
    Od: Arex <a...@g...com>

    > ale kiwaszmość do gory czy w dół ?

    Po anglijsku to kiwniecie w bok jest. W prawa strone (czyli ta
    prawidlowa po ktorej jedzie z naprzeciwka inny motocykl).
    Uwazam to za znacznie bezpieczniejsze niz ciagle podnoszenie lapy a
    jest rownie dobrze widoczne.

    PS. germancy chyba pozdrawiaja sie wyciagajac noge (czy jakos tak)

    --
    Arex
    Varadero 1000

  • 35. Data: 2009-07-17 10:19:23
    Od: Ditron <d...@w...pl>

    On 17 Lip, 10:21, Arex <a...@g...com> wrote:

    > Po anglijsku to kiwniecie w bok jest
    "A gdzie ma jechać - w bok ?!"
    no chyba cos ci sie pojebalo
    normalne skinienie głowy to jest!

  • 36. Data: 2009-07-17 11:20:54
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-17 10:21:54 +0200, Arex <a...@g...com> said:

> [...]
    > jest rownie dobrze widoczne.
    >
    > PS. germancy chyba pozdrawiaja sie wyciagajac noge (czy jakos tak)

    A włochy tylko unosząc dłoń na minetce. Na początku myślałem że są
    buraki, bo nie machają i dopiero później wypatrzyłem ten dyskretny
    gest. Takie oszczędne w okazywaniu uczuć chłopaki.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 37. Data: 2009-07-17 11:57:22
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Ditron" napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 17 Lip, 10:21, Arex wrote:

    > Po anglijsku to kiwniecie w bok jest
    "A gdzie ma jechać - w bok ?!"
    no chyba cos ci sie pojebalo
    normalne skinienie głowy to jest!

    *** Łomatko!
    Będę ich musiał, skurkowańców nauczyć kultury! Przecież ci tutaj
    Anglicy to w ogóle nie potrafią nic. Nawet tak, jak w Bydgoszczy,po
    angielsku głową kiwać. Normalnie chamy jedne, jakby z Torunia byli i
    wszyscy jak jeden mąż skręcają głową w bok kiwając. No co za
    nieudacznicy.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 38. Data: 2009-07-17 12:01:27
    Od: "michal" <michalkupczyk7@@gmail..com>

    >"Ditron"
    > Po anglijsku to kiwniecie w bok jest

    Czesto to jest cos pomiedzy tymi dwoma, pochylajac glowe w bok i
    jednoczesnie ja obracajac.
    Tak jakbys zrobil gest 'Czy ja wiem...???'.

    Michal
    --
    FJS600
    Szkocja

  • 39. Data: 2009-07-17 12:23:58
    Od: Arex <a...@g...com>

    > "A gdzie ma jechać - w bok ?!"
    > no chyba cos ci sie pojebalo
    > normalne skinienie głowy to jest!

    A moze mi sie pojebalo, albo ja normalnie jestem slepy codziennie i mi
    sie strony popierdzielily...

    Pozdrowki

    --
    Arex
    Varadero 1000

  • 40. Data: 2009-07-17 12:53:22
    Od: Ditron <d...@w...pl>

    On 17 Lip, 13:57, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    > angielsku głową kiwać. Normalnie chamy jedne, jakby z Torunia byli i
    > wszyscy jak jeden mąż skręcają głową w bok kiwając. No co za

    troche sie to wszystko skomplikowalo a chodzilo o zwykle skinienie
    glowy
    tera jeszcze Bydgoszcz ???