    From: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyższe składki na OC
    Date: Sat, 02 Jun 2012 10:26:04 +0200

    W dniu 02.06.2012 09:55, nazgul pisze:
    > Zapewne teĹź nie ma rynku spoĹźywczego
    > bo jest przymus jedzenia.
    > Na serio nie widzisz konkurencji miedzy TU, nie wydzwaniają do ciebie
    > jeden przez drugiego i nie proponują usług.
    > nie widzisz różnic w składkach zależnie od rejonu.

    Jeszcze nie widziałem aby kogokolwiek ścigano, osądzono i skazano
    prawomocnym wyrokiem za to że nie je. Policja kiedy zatrzyma Cię do
    kontroli nie interesuje się czy jadłes śniadanie czy nie. Natomiast
    interesuje się czy masz OC. Dlaczego?

    Bo OC nie jest Ci tak naprawdę do niczego potrzebne. Nawet jeśli
    spowodujesz dzwona to wydębienie od ubezpieczyciela odszkodowania to nie
    Twoje zmartwienie tylko tego, komu przywaliłeś. Dlatego kupujesz na
    sztukę, aby taniej, byle było. Bo przymus. Ale na obiad gówna z cebulą
    nie wcinasz, co? Mimo, że przymusu nie ma?