  • Data: 2017-11-03 18:14:36
    Temat: Re: Wzmacniacz antenowy. Czy to w ogóle ma prawo działać?
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-03 o 17:25, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <dadoro@_wp_._com_> napisał w
    > wiadomości news:59fc4cca$0$5145$65785112@news.neostrada.pl...

    > U mnie to raczej bycie sceptykiem, taki Niewierny Tomasz, jeden z
    > Apostołów, nie uwierzę, aż zobaczę.

    > Tu już moja ciekawość się włącza z zapytaniem, o konkretne źródło
    > szumów... Czy mieszacz, czy stopień wejściowy, cały wzmacniacz p.cz.,
    > czy krasnoludki i Sierotka Marysia.

    Nie wiem, wtedy zajmowałem się dostarczaniem sygnału do telewizora. I
    było to wiele lat temu.
    Teraz widzę, że dla cyfrówki jest trochę niżej:
    https://krupapiotr.pl/poradniki/normy-sygnalu-tv/
    Wierz albo nie, mnie się szukać więcej nie chce.

    > Przecież że, wiadomo. Byle wzmacniacz był strojony i naprawdę liniowy,
    > bo w tanim gównie nie spodziewam się wystarczającej liniowości, by
    > wzmacniany szum zignorować. A nieliniowość, to mieszacz przecież. Taka
    > licytacja, czego wiecej, w którą stronę pociągnie.

    Wiesz, są rozwiązania i rozwiązania, to że coś jest tanie nie musi
    oznaczać że jest do niczego.

    > Wiadomo, że cudowanie za bardzo w dół to może zadziałać wg powiedzonka
    > "co się polepszy, to się popieprzy"
    > https://www.youtube.com/watch?v=2VkQcpMhrxI
    > i bonusowo https://www.youtube.com/watch?v=q42b-K-c8q0. Choćby znów
    > szumy, czuły wzmacniacz będzie je wzmacniać, a im szerszy, tym więcej,
    > jak do tego jeszcze sam będzie te szumy produkować, to *.*... Ale nieraz
    > widywałem, że producenci szli w drugą stronę.

    Jeżeli absolutna większość odbiorców i tak dostarczy sygnał o właściwym
    poziomie to po co podnosić cenę urządzenia?

    Pozdrawiam

    DD