  • Data: 2013-01-13 00:06:19
    Temat: Re: Wzywam do narodowej akcji walki z fotoradarami
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W dniu 2013-01-12 20:56, AZ pisze:
    > No masz do niej prawo pod warunkiem, ze masz oplacona skladke NFZ,
    > OIDP to jakies >300PLN za miesiac.

    Czyli jak rozumiem, tekst z Wikipedii nie jest już prawdziwy:

    "Zgodnie z artykułem 68 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, każdy ma
    prawo do ochrony zdrowia. Obywatelom, niezależnie od ich sytuacji
    materialnej, władze publiczne zapewniają równy dostęp do świadczeń
    opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych." ?

    Czym się to różni od ubezpieczenia prywatnego? Poza tym, że taki system
    jest - z zasady - m.in. mniej wydajny, oraz oczywiście, że ten państwowy
    jest obowiązkowy, a nieopłacanie składek jest zapewne karane...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.