  • 1. Data: 2011-06-29 17:18:03
    Temat: Re: XP nie widzi dysku peośba o pomoc
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    F6

  • 2. Data: 2011-06-29 17:19:39
    Od: "Wojtek" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1wphs1xjh57tl$.1t91bfgovemsw.dlg@40tude.net...
    > F6

    ------------------
    Nie rozumiem

  • 3. Data: 2011-06-29 18:27:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 19:19:39 +0200, Wojtek napisał(a):

    > ------------------
    > Nie rozumiem

    On twierdzi że masz dysk SATA w tym lapku i powinieneś w trakcie instalacji
    nacisnąć (na propozycję instalera) klawisz F6 i nastepnie zainstalować
    odpowiedni sterownik SATA.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2011-06-29 18:37:50
    Od: "Wojtek" <a...@p...fm>

> [...]
    > instalacji
    > nacisnąć (na propozycję instalera) klawisz F6 i nastepnie zainstalować
    ---------------------------------
    Tak to wiem. Ale nie mam satcji dyskietek.

  • 5. Data: 2011-06-29 18:45:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 20:37:50 +0200, Wojtek napisał(a):

    > Tak to wiem. Ale nie mam satcji dyskietek.

    To niewiele ci poradzę, aż taki dobry nie jestem. Może istnieje możliwość
    sporządzenia kompilacji XP z tym sterownikiem a może można go podrzucić z
    innego nośnika, może można podłączyć napęd dyskietek do innego złacza
    itd...
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2011-06-29 18:51:43
    Od: Kawka <k...@w...xxx.pl>

    W dniu 2011-06-29 20:37, Wojtek pisze:

    > ---------------------------------
    > Tak to wiem. Ale nie mam satcji dyskietek.

    Temat wałkowany wielokrotnie opcję są trzy
    1 Stacja dyskietek na USB + sterowniki
    2 Wyłączyć tryb SATA w BIOS zainstalować Windows i potem bawić się ze
    sterownikami SATA i włączyć SATA
    3 Instalka Windows ze SP3 lub zmutowana ze sterownikami SATA patrz Nlite
    Andrzej

  • 7. Data: 2011-06-29 18:55:28
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-06-29 20:45, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > sporządzenia kompilacji XP z tym sterownikiem a może można go podrzucić z
    > innego nośnika, może można podłączyć napęd dyskietek do innego złacza

    Mozesz sobie polaczyc dowolny instalator XP (plyta) ze sterownikami
    dostarczanymi z plyta glowna/karta sata przy pomocy nLite (a przy okazji
    zmienic wiele ustawien instalatora). Stacja dyskow nie jest potrzebna,
    program generuje obraz iso, który trzeba nagrać i z niego zabootowac system.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 8. Data: 2011-06-29 18:58:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 20:45:13 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > kompilacji

    Powinienem użyć słowa "integracja" :)
    --
    Jacek

  • 9. Data: 2011-06-29 19:47:52
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Rafał Łukawski" napisał:

    > Mozesz sobie polaczyc dowolny instalator XP (plyta) ze sterownikami
    > dostarczanymi z plyta glowna/karta sata przy pomocy nLite (a przy okazji
    > zmienic wiele ustawien instalatora).

    A potem wypłakiwać się na grupach windzianych, że tego nie ma, tamtego
    brakuje, plików MIDI nie odtwarza a w ogóle gdzie jest Konsola Odzyskiwania.
    Rada generalnie słuszna minus to, co w nawiasie.
    Poza tym - generalnie NTG.

    JoteR

  • 10. Data: 2011-06-30 09:37:50
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 21:47:52 +0200, JoteR napisał(a):

> [...]
    > brakuje, plików MIDI nie odtwarza a w ogóle gdzie jest Konsola Odzyskiwania.
    > Rada generalnie słuszna minus to, co w nawiasie.

    Tak JoteR - użycie nLite do dorzucenia sterowników do kontrolera SATA
    automatycznie implikuje wyrżnięcie połowy elementów systemu. Jasssssne.

    [ Chęć do reformowania mężczyzny jest tym, czemu nie potrafi się oprzeć ]
    [ żadna kobieta. (Bernard Samson, Len Deighton "Mecz w Londynie") ]