  • 1. Data: 2004-06-25 14:51:18
    Temat: Your-sercher.com/index.htm
    Od: "Cykoter" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Takie swinstwo mi sie zaleglo (your-search.com/index.htm) i nie wiem jak to
    wywalic (IE). Czy ktos wie jak sie toto usuwa?

    CP

  • 2. Data: 2004-06-25 14:55:08
    Temat: Re: Your-sercher.com/index.htm
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Cykoter napisał(a):

    > Takie swinstwo mi sie zaleglo (your-search.com/index.htm) i nie wiem jak to
    > wywalic (IE). Czy ktos wie jak sie toto usuwa?

    Odcina sie uzytkownikowi dostep do internetu :)))))

    --
    ____________________Kocureq____________________
    ==== kocureq [małpa] kocureq [kropka] com =====

  • 3. Data: 2004-06-25 15:52:25
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    On Fri, 25 Jun 2004 14:51:18 +0000 (UTC), Cykoter wrote:
    > Takie swinstwo mi sie zaleglo (your-search.com/index.htm) i nie wiem jak to
    > wywalic (IE). Czy ktos wie jak sie toto usuwa?

    <http://evil.pl/pip/faq.html#1>

    Zanim napiszesz na jakąś grupę, czytaj jej opis i FAQ. Adresy tych
    dokumentów znajdziesz na <http://www.killfile.pl>.

    FUT (czyli "Wyślij Odpowiedź Na") pl.internet.pomoc
    --
    ////))) Weź i mnie jeszcze z rana uracz jeszcze jedną światłą :
    //|-O-O ) maksymą, bo humor mam taki akurat konfrontacyjny. :

  • 4. Data: 2004-06-25 17:31:44
    Od: "Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<->

    Cykoter <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisal nam:

    > Takie swinstwo mi sie zaleglo (your-search.com/index.htm) i nie wiem
    > jak to wywalic (IE). Czy ktos wie jak sie toto usuwa?
    >
    > CP

    a czemu pan patchy nie wgrywal... no comment

  • 5. Data: 2004-06-25 22:48:51
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Radek B <r...@f...inv.pl> wrote:

    > Instaluje się Mozille

    A jak przebijesz opone w samochodzie, to kup sobie nowy.

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 6. Data: 2004-06-26 08:10:34
    Od: "Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<->

    Przemyslaw Popielarski <p...@h...pl> napisal nam:

    > A jak przebijesz opone w samochodzie, to kup sobie nowy.

    mozilla jest darmo i jak ktos nie umie dodac patcha to co ja poradze...

    http://info.onet.pl/941828,18,item.html no chyba ze ktos trafi na takie cos
    :P

  • 7. Data: 2004-06-26 15:15:01
    Od: "Waldi" <w...@n...pl>

    chyba na pl.internet.nauka.uzywania ;)
    ta grupa to wogole powinna byc troszku pod tyym katem moderowana choc nie
    lubie cenzury, ale tu przynajmniej sa swieze informacje o polskim internecie
    Pozdrawiam
    Waldi

  • 8. Data: 2004-06-26 15:56:18
    Od: p...@p...pl (parys)

    Krzys-iek napisał(a):

    > mozilla jest darmo i jak ktos nie umie dodac patcha to co ja poradze...
    >
    > http://info.onet.pl/941828,18,item.html no chyba ze ktos trafi na takie
    > cos
    > :P

    ten fragment najbardziej mi sie podoba: "...ale Microsoftowi udało się
    rozesłać do użytkowników jego programów odpowiednie uaktualnienia..."

    parys
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 9. Data: 2004-06-26 16:06:34
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    parys wrote:
    > ten fragment najbardziej mi sie podoba: "...ale Microsoftowi udało się
    > rozesłać do użytkowników jego programów odpowiednie uaktualnienia..."

    Zapomnieli tylko dodać _do ilu_ -)) Ja nie dostałem, a Ty? -)

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 10. Data: 2004-06-26 19:27:51
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Waldi <w...@n...pl> w artykule
    <news:cbk432$huq$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

    > chyba na pl.internet.nauka.uzywania ;)

    To chyba Ty tam powinieneś trafić za bezsensowne cytowanie.

    > ta grupa to wogole powinna byc troszku pod tyym katem moderowana

    Wyjaśnij, w jaki sposób grupa może być _trochę_ moderowana.

    > choc
    > nie lubie cenzury,

    Dlaczego utożsamiasz moderację z cenzurą?

    > ale tu przynajmniej sa swieze informacje o polskim
    > internecie Pozdrawiam

    Ale tu nie było żadnych ogonków ani znaków interpunkcyjnych.
    Zapraszam na pl.internet.pomoc (FUT warning).

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych No.1 http://www.dbf.pl/faq/