  • Data: 2018-04-15 10:01:25
    Temat: Re: Z serii co kupić - dupowóz do pracy
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-04-2018 o 09:11, Uzytkownik pisze:

    > Powielasz jakieś bzdurne mity,

    Jakie mity, to własne doświadczenia sprzed 3 lat.

    Osobiście jeszcze gorsze doświadczenia miałem z grupą Renault - dwa nowe
    auta i przez 3,5 roku po kilkanaście wizyt w serwisie.
    Obu musiałem się pozbyć po 3,5 roku, bo więcej jeździłęm po serwisach
    niż w trasy.

    Dla mnie jedyne własne doświadczenie do zdecydowanie najbardziej
    wiarygodne źródło, w przeciwieństwie do niesprawdzalnych informacji,
    które ktoś, np. Ty, wpisze sobie w w internetach.

    > Nawet dzisiaj większość mechaników przerasta silnik HDI, choć w 15 minut
    > można w internecie znaleźć schematy i opis działania takiego silnika.

    Znaleźć to sobie możesz, tyle że nijak ma się to do bezawaryjności.
    P206 o którym pisałem to był właśnie 1.4 HDI.

    > Prawda natomiast jest taka, że właściciele aut PSA jak już raz wsiedli
    > do auta tego koncernu to już nie chcą jeździć innymi.

    Względnie uznają, że "nigdy więcej nic francuskiego".

    Z moich doświadczeń - na przeciwnym biegunie są auta koreańskie.
    Poza pierdółkami totalnie bezawaryjne, można kupować nawet używane, bo
    mają długą gwarancję, zwłaszcza Kia.