-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-o
nline.de!t-online.de!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlanti
s.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!bozon.softax.pl!news
From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
Newsgroups: pl.sci.fizyka,pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Z wiatrem szybciej od wiatru
Date: Tue, 15 Dec 2009 12:51:57 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 32
Message-ID: <p...@b...softax.pl>
References: <0...@u...googlegroups.com>
<d...@n...googlegroups.com>
<hfo8d7$8kf$1@news.onet.pl> <hfoa1o$6bn$1@pippin.nask.net.pl>
<c...@m...googlegroups.com>
<hfogt7$vbn$1@news.onet.pl>
<0...@p...googlegroups.com>
<hfoi6e$30v$1@news.onet.pl>
<4...@r...googlegroups.com>
<hfon7e$fma$1@news.onet.pl>
<6...@v...googlegroups.com>
<hforr9$std$1@news.onet.pl>
<d...@j...googlegroups.com>
<hfoumi$ptf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<a...@e...googlegroups.com>
<hfue3g$7tg$1@news.onet.pl> <5...@b...softax.pl>
<b...@b...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1260875850 20958 83.18.189.42 (15 Dec 2009
11:17:30 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Dec 2009 11:17:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
In-Reply-To: <b...@b...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.fizyka:216467 pl.sci.inzynieria:25764
[ ukryj nagłówki ]adam wrote:
> On 14 Dez., 17:21, Sebastian Kaliszewski
> <s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote:
>
>>> Jak zaczynasz przekracza pr dko wiatru, to opory aerodynamiczne si
>>> pojawiaj . Chyba, e pojazd ma Cx=0. Ale takich pojazd w nie ma.
>>> I co z tym fantem zrobisz?
>> Po to masz przelozenie -- sila na smigle bedzie mniejsza od sily
>> hamujacej na kolach,
>
> Odwrotnie. Przelozenie jest takie, ze sila napedowa simigla jest
> wieksza od sily hamujacej na kolach.
Oczywiście, mój błąd, zamieniłem miejscami :)
>
> Przelozenie w systemie wozka wyglada tak:
> Powietze : duza sila, mala predkosc
> Ziemia : mala sila, duza predkosc
W rzeczy samej.
Ciekawe jest za to to, że tylu ludzi zaprzecza na zasadzie "nie bo nie"
nawet nie pomyślawszy przez chwilę :)
pzdr
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=