  • Data: 2017-06-30 14:57:19
    Temat: Re: Zabezpieczenie nadnapięciowe - transil?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-30 o 14:40, Adam Wysocki pisze:

    > Dokładniej to tak:
    >
    > http://www.chmurka.net/r/crowbar.png

    Obiło mi się kiedyś, że takie wyzwalanie tyrystora w tym zastosowaniu
    nie zapewnia wystarczająco szybkiego zadziałania i wrażliwe układy za
    mogą nie wytrzymać (na dodatek dodałeś jeszcze kondensatory).
    Tyle, że jak rozumiem Ty za tym masz coś, co jakieś tam swoje
    zabezpieczenia też ma i nie podchodzi pod "wrażliwe układy".

    Tam gdzie to widziałem była konkluzja, że do wyzwalania trzeba stosować
    jakieś scalaki, które jak próg zostanie przekroczony to skokowo
    zmieniają stan wyjścia wyzwalając tyrystor.

    Nigdy nie stosowałem dlatego wypowiedzi takie mało precyzyjne.
    P.G.