eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZabezpieczenie przed odwrotną polaryzacją - parametr I2t w bezpiecznikach PTC › Re: Zabezpieczenie przed odwrotną polaryzacją - parametr I2t w bezpiecznikach PTC
    From: EM <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zabezpieczenie przed odwrotną polaryzacją - parametr I2t w
    bezpiecznikach PTC
    Date: Mon, 02 Mar 2015 09:23:05 +0100

    W dniu 2015-02-27 o 21:19, Krzysztof Ol pisze:
> [...]
    dcb3277fd0/K1008322279.pdf
    > Weź jeszcze pod uwagę, że maksymalny prąd dopuszczalny tego PPTC to 40A. Producent
    nie gwarantuje co będzie się działo przy większym prądzie.
    Jak patrzę ta te THT które podawałem wcześniej, to też jest 40A.
    Generalnie lipne te bezpieczniki. Przykładowo 9A, Itrip 18A, Imax 40A :)

    No nic, to ma być zabezpieczenie przed błędem konserwatora, czyli
    'wymieniacza' akumulatora. Jak widać, raczej nie da się tego dobrze
    zrobić na PTC.
    EM