  • Data: 2019-11-24 22:21:14
    Temat: Re: Zaciskarka do końcówej tulejkowych
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skręcone słabiej się trzyma.

    No... kiedy ja mam odwrotne doświadczenia. Skręcone (lekko, coby się
    druciki nie "rozlazły" przy nakładaniu tulejki i zagniecine nawet
    ręcznymi kleszczykami typu Knipex nie robiącymi fałdek na tulejce
    (zagniatają na gładko) - takie połączenie jest nie do rozebrania.
    Zdarzyło mi się poprawiać coś, co nie miało żadnego zapasu i zmuszony
    byłem tulejkę zdjąć i ponownie zakuć. Masakra. Właśnie proste wydają mi
    się łatwiejsze do zdjęcia, wystarczy lekko ścisnąć na płasko, później z
    tego płaskiego zrobić kwadratowe i już kabelki wychodzą aż miło. W
    skręcanej taki numer nie przechodzi.

    Tak przy okazji, gorąco polecam wszystkim zakuwającym czasami małe
    średnice takie cuś:
    https://www.reichelt.com/pl/pl/kleszcze-montazowe-kn
    -13-01-160-p28782.html
    Niestety drogie (kiedyś Castorama tym handlowała w okolicach 90PLN).
    Różne wynalazki widziałem, ale przy tych nawet po praskę nie chce mi się
    sięgać.

    Miłego.
    Irek.N.