    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Zagadka: w którym roku powstał pierwszy polski telefon...
    Date: Fri, 8 Sep 2017 18:26:26 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <59a9083a$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <oobko4$ja6$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <oobtoh$rsp$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <oocb8q$obl$1@node1.news.atman.pl>
    <59b184ee$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ooscv7$3lh$1@node2.news.atman.pl>
    <59b273e5$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    <oou5lj$o05$1@node2.news.atman.pl>
    <59b29d6c$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>

    news:59b29d6c$0$15201$65785112@news.neostrada.pl...

    > A to nie wiem ... wydaje mi sie, ze w trybie audio to naped wlacza
    > korekcje i interpolacje automatycznie, ale moze sie myle.

    No, w sumie mnie to zdziwiło... Rypanie wprawdzie nadal cyfrowe, ale bez
    korekcji - i zniknęły trzaski, które uparcie właziły z uszkodzonego sektora.
    Co w sumie mnie zdziwiło, może rzecz w tym, że EAC ustawiam w trybie, żeby
    czytał dwa razy i porównywał? Może to przez głosowanie na sztywno
    przechodziło be, mogła to być suma CRC uszkodzona, a dane dobre? A jak
    wyłączyłem kontrolę, to nie miało z czego kombinować i przeszło?

    > Bo sie rozrzuca zestawy danych. W efekcie nie mam straconych 1000 bitow
    > ciurkiem, tylko np po jednym bicie w 1000 blokow, kazdy objety osobnym
    > RSC.

    Z szybkiego policzenia wyszło mi, że to prawie 13.5 sekundy treści,
    chciało(by) im się aż tyle?

    > A potem przyjdzie fajny naped i przestawi ustawi co 8-my bit :-)

    Hmm... Jeśli to by miało zadziałać ku polepszeniu, to choćby krasnoludki i
    Królewna Śnieżka... Ale, jeśli źle FW napiszą, to różnych rzeczy się
    spodziewać można.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.