  • Data: 2018-11-14 14:29:33
    Temat: Re: Zagłuszarki Chrzanowskiego
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Queequeg" <q...@t...no1> napisał w wiadomości
    news:7861dcee-c365-4f9f-95df-4eca95a18649@trust.no1.
    ..
    > Kiedyś, w czasach walkmanów, przeszedłem przez taką bramkę z walkmanem
    > ustawionym na radio. W słuchawkach dramatycznie zapiszczało.

    Mnie parę razy w słuchawkach, z śmiardfonem w kieszeni, muzyki słuchałem po
    cichu. Zresztą, samą bramkę czasem słychać, własnymi białkowymi uszami.
    Mam parę smarkfonów, mogę przyobserwować, co będzie, jak się brzez bramkę
    przejdzie. Czasem sama bramka zapiszczy, wywołując ciekawość ochrony. Zdarza
    się, że ot-tak, zacznie alarmować, prosi się osobę o ponowne przejście przez
    bramkę, zwykle ponownie nie alarmuje.
    Kiedyś, w jednym sklepie miałem hmm, czy można powiedzieć ciekawy...
    przypadek...?
    Nie chodziły klientom karty. A jeśli, to bardzo rzadko.
    Moja kasa była przytulona do bramki.
    Okazało sie, że to bramka jest winna, jak się odsunęło terminal, do dość
    niewygodnej pozycji, to karty zaczęły chodzić. W tamtych czasach, ok. roku
    2006-2007, wszystkie były na pasek i się je przesuwało mechanicznie,
    niektóre PINowe, niektóre podpisowe. Terminal miał już wyposażenie do
    chipów, niektóre karty też, ale wszystkie przesuwało sie przez głowicę
    odczytującą z boku. Dziś to wyjątek, choć są.
    Trudno mi powiedzieć, co powodowało błąd odczytu, czy głowica łapała jakieś
    pole magnetyczne, czy elektronika łapała jakieś w.cz...? Nie wiem.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.